Het Storm-topic
Moderators: Rock's, webmasters
Het Storm-topic
Wat heb je allemaal voor bizars gezien vandaag?
Ik heb 2 megahoge bomen op de weg zien liggen, een half omgewaaide boom (richting een huis) tegengehouden zien worden door 5 man van de brandweer en een ver weg gewaaid W-tje op de weg zien liggen.
Ik heb 2 megahoge bomen op de weg zien liggen, een half omgewaaide boom (richting een huis) tegengehouden zien worden door 5 man van de brandweer en een ver weg gewaaid W-tje op de weg zien liggen.
ja hier voor me deur staat ook zo'n kraan, en dat ding gaat echt gevaarlijk heen en weer, zit gewoon te wachten tottie gaat...
Vanmiddag bij de bushalte vanuit school, werd ik gewoon letterlijk bijna omver gewaaid, heb zoiets nog nooit meegemaakt, alle grote straten zijn hier afgesloten dus overal in de wijken staan file's....
Vanmiddag bij de bushalte vanuit school, werd ik gewoon letterlijk bijna omver gewaaid, heb zoiets nog nooit meegemaakt, alle grote straten zijn hier afgesloten dus overal in de wijken staan file's....
Wij zijn in de auto van de weg gewaaid, was erg creepy!
Stonden voor stoplicht, kwam een windvlaag en de auto schoof zo de berm in, dacht ook nog even dat ie over de kop ging maar daar is toch wat meer wind voor nodig
Stoplicht naar beneden zien komen, pony om zien waaien...
Best leuk, die wind :P
Stonden voor stoplicht, kwam een windvlaag en de auto schoof zo de berm in, dacht ook nog even dat ie over de kop ging maar daar is toch wat meer wind voor nodig

=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
het regend dakpannen,
het personeel van de Gamma hadden een afvalcontainer in de zijkant van hun auto,
en met een verlaagde auto ga je toch wat minder heen&weer met dit soort weer
ik vind 't allemaal wel best, als het vanavond tegen 10 uur maar gaat liggen, dan zou ik toch graag naar me werk willen haha,
trouwens, zit niemand te HOPEN dat er niks op je ax valt zoals een dakpan ofzo?
naja ik vind t allemaal wel best en ik wacht het gewoon af.
het personeel van de Gamma hadden een afvalcontainer in de zijkant van hun auto,
en met een verlaagde auto ga je toch wat minder heen&weer met dit soort weer

ik vind 't allemaal wel best, als het vanavond tegen 10 uur maar gaat liggen, dan zou ik toch graag naar me werk willen haha,
trouwens, zit niemand te HOPEN dat er niks op je ax valt zoals een dakpan ofzo?
naja ik vind t allemaal wel best en ik wacht het gewoon af.

Spreken is goud, Ductape is zilver.
grietje wrote:Wij zijn in de auto van de weg gewaaid, was erg creepy!
hahaha, met welke auto was jij dan?
dat voorruitzicht heb ik ook met mijn voorbandjes.. en hier polder enzo he

@duff, waait het bij jou ook dan?
hallo meneer bestuur,
hier waait het ook ja, boulevard is afgesloten door politie, straat hiernaast is ook afgesloten door vrijwillige brandweerliedertjes, en owja nog leuker,
me broer mag op zijn werk niet meer NAAR BINNEN !
het gebouw staat op instorten (hele grote loods op vlissingen-oost)
we wachten het allemaal af.
hier waait het ook ja, boulevard is afgesloten door politie, straat hiernaast is ook afgesloten door vrijwillige brandweerliedertjes, en owja nog leuker,
me broer mag op zijn werk niet meer NAAR BINNEN !
het gebouw staat op instorten (hele grote loods op vlissingen-oost)

Niet met me eigen, met auto van Marijn, een Opel station.
We zijn ook lekker gevaarlijk bezig geweest, tribune delen afladen van vrachtwagen met kraan met rukwinden
Niet te voorspellen waar die delen afentoe heen werden geslagen!
En zelfs op de grond hadden ze de neiging weg te waaien, en het zijn echt geen lichte dingen!
duff -> mijn auto staat nietin de buurt van dingen die bovenop hem kan vallen... Die rode naast het dak, maar dat is tot nu toe wel altijd goed gegaan.....
Me zusje heeft vrij gekregen omdat het dak bij hun opschool ingestort is. Dat wil ik ook! (nah, vrij dan :P)
We zijn ook lekker gevaarlijk bezig geweest, tribune delen afladen van vrachtwagen met kraan met rukwinden

En zelfs op de grond hadden ze de neiging weg te waaien, en het zijn echt geen lichte dingen!
duff -> mijn auto staat nietin de buurt van dingen die bovenop hem kan vallen... Die rode naast het dak, maar dat is tot nu toe wel altijd goed gegaan.....
Me zusje heeft vrij gekregen omdat het dak bij hun opschool ingestort is. Dat wil ik ook! (nah, vrij dan :P)
Last edited by grietje on ThuJan18, 2007 4:30:19 PM, edited 1 time in total.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
uhhh, herstel, ik zei net dat er geen auto's over de boulevard mogen.
www.zeegat.nl dat is livebeeld van de boulevard en de zee hier aan vlissingen(1 straatje lopen)
toch fijn, kan ik nog net die mega-vloedgolf zien waarvoor ik moet wegrennen
www.zeegat.nl dat is livebeeld van de boulevard en de zee hier aan vlissingen(1 straatje lopen)
toch fijn, kan ik nog net die mega-vloedgolf zien waarvoor ik moet wegrennen

-
- AX Spaster Mammer
Haha er werd zojuist op het nieuws gezegd: 414 km file
Nou is het natuurlijk wel eens gekker geweest....
Maar 414km; daarmee vul je gewoon de complete route van Roodeschool (Groningen, in het rechterbovenhoekje van Nederland) tot Aardenburg (Zeeland, in het linkeronderhoekje van Nederland).. hehe geinig toch
Nou is het natuurlijk wel eens gekker geweest....
Maar 414km; daarmee vul je gewoon de complete route van Roodeschool (Groningen, in het rechterbovenhoekje van Nederland) tot Aardenburg (Zeeland, in het linkeronderhoekje van Nederland).. hehe geinig toch

m'n pergola (hoe schrijf je dat in vredesnaam) is al half in elkaar gestort. Uit voorzorg maar zover mogelijk uit elkaar staan schroeven net, op de grond kan het minder kwaad. Alleen zijn m'n klimop en m'n druivenstruik nu ook zonder bescherming en hangt er maar slapjes bij als een hoopje gft afval. 

omgewaaid
de poortje aan de tuin van me thuis is omgewaaid, de olijfboom zit er geknakt bij.. heel veel takken bij ons straat want ik woon in omgeving van park.. ik even naar supermarkt en duurde zeker een uurtje terwijl maar kwartiertje kunt.. ik razend bij stoplichtpaal en de lantaarnpaal kreeg een kei keiharde elleboogstoot van me..
en mijn haar ook in war geschopt...

Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250