Het Storm-topic

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

Browny
Total admin
Total admin

Het Storm-topic

Post by Browny »

Wat heb je allemaal voor bizars gezien vandaag?

Ik heb 2 megahoge bomen op de weg zien liggen, een half omgewaaide boom (richting een huis) tegengehouden zien worden door 5 man van de brandweer en een ver weg gewaaid W-tje op de weg zien liggen.

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Glenn@nl »

Ben je toevallig nog op de uithof geweest vandaag browny?

Daar is namelijk een bouwkraan omgevallen op het ruppertgebouw (bij t educatorium)...

Image

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

nee, niet geweest, ik zag het wel op het nieuws, daar loop ik ook nog wel eens.

bestuur
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by bestuur »

wij hebben hier de baas er van weten overtuigen dat we toch echt niet op 10m hoogte op de hoogwerker gingen staan..

verder gebeurd er niet veel, al heb ik het idee dat we wel meer licht hebben als normaal in de werkplaats!

marc

Pixels66
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Pixels66 »

ja hier voor me deur staat ook zo'n kraan, en dat ding gaat echt gevaarlijk heen en weer, zit gewoon te wachten tottie gaat...

Vanmiddag bij de bushalte vanuit school, werd ik gewoon letterlijk bijna omver gewaaid, heb zoiets nog nooit meegemaakt, alle grote straten zijn hier afgesloten dus overal in de wijken staan file's....

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Wij zijn in de auto van de weg gewaaid, was erg creepy!
Stonden voor stoplicht, kwam een windvlaag en de auto schoof zo de berm in, dacht ook nog even dat ie over de kop ging maar daar is toch wat meer wind voor nodig ;)

Stoplicht naar beneden zien komen, pony om zien waaien...

Best leuk, die wind :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

het regend dakpannen,

het personeel van de Gamma hadden een afvalcontainer in de zijkant van hun auto,

en met een verlaagde auto ga je toch wat minder heen&weer met dit soort weer :lol:

ik vind 't allemaal wel best, als het vanavond tegen 10 uur maar gaat liggen, dan zou ik toch graag naar me werk willen haha,

trouwens, zit niemand te HOPEN dat er niks op je ax valt zoals een dakpan ofzo?

naja ik vind t allemaal wel best en ik wacht het gewoon af. 8)
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Pixels66
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Pixels66 »

De hijskraan begint al uit zichzelf te draaien, en steeds meer te wiebelen!!!! :shock: :shock: :shock:

Voor:
Image
Na:
Image

Storm fotootje, niet zo duidelijk:
Image

groetjes Sander

bestuur
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by bestuur »

grietje wrote:Wij zijn in de auto van de weg gewaaid, was erg creepy!
Stonden voor stoplicht, kwam een windvlaag en de auto schoof zo de berm in, dacht ook nog even dat ie over de kop ging maar daar is toch wat meer wind voor nodig ;)

Stoplicht naar beneden zien komen, pony om zien waaien...

Best leuk, die wind :P

hahaha, met welke auto was jij dan?
dat voorruitzicht heb ik ook met mijn voorbandjes.. en hier polder enzo he :roll:

@duff, waait het bij jou ook dan?

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Glenn@nl »

Over die hijskraan: Het draaiende deel bovenop hoort bij storm met de wind mee te draaien, zodat hij zo min mogelijk weerstand heeft! En ze zijn wel gemaakt hoor voor 'n stormpje.. denk dat t in Utrecht gewoon stomme pech was.. :|

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

hallo meneer bestuur,

hier waait het ook ja, boulevard is afgesloten door politie, straat hiernaast is ook afgesloten door vrijwillige brandweerliedertjes, en owja nog leuker,

me broer mag op zijn werk niet meer NAAR BINNEN !

het gebouw staat op instorten (hele grote loods op vlissingen-oost)

8) we wachten het allemaal af.

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

DuFF wrote: trouwens, zit niemand te HOPEN dat er niks op je AX valt zoals een dakpan ofzo?
kheb hem al verzet, hij stond naast wat boompjes en nu staat ie naast niks. (zie foto wie is wie)
Dakpannen hebben we hier niet in de wijk, tenminste niet bij de parkeerplaatsjes.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Niet met me eigen, met auto van Marijn, een Opel station.

We zijn ook lekker gevaarlijk bezig geweest, tribune delen afladen van vrachtwagen met kraan met rukwinden ;) Niet te voorspellen waar die delen afentoe heen werden geslagen!

En zelfs op de grond hadden ze de neiging weg te waaien, en het zijn echt geen lichte dingen!

duff -> mijn auto staat nietin de buurt van dingen die bovenop hem kan vallen... Die rode naast het dak, maar dat is tot nu toe wel altijd goed gegaan.....

Me zusje heeft vrij gekregen omdat het dak bij hun opschool ingestort is. Dat wil ik ook! (nah, vrij dan :P)
Last edited by grietje on ThuJan18, 2007 4:30:19 PM, edited 1 time in total.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

uhhh, herstel, ik zei net dat er geen auto's over de boulevard mogen.

www.zeegat.nl dat is livebeeld van de boulevard en de zee hier aan vlissingen(1 straatje lopen)

toch fijn, kan ik nog net die mega-vloedgolf zien waarvoor ik moet wegrennen :D

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

DuFF wrote:toch fijn, kan ik nog net die mega-vloedgolf zien waarvoor ik moet wegrennen :D
heb jij weleens van LATENCY gehoord? het moment dat je 'm hoort zal ie waarschijnlijk over je huis een spoelen ;)

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Popmart »

Heb uit voorzorg maar de tentamentraining op school geskipt

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Popmart »

Tijdens het typen van het vorige bericht hoorde ik opeens een geluid vanaf het dak wat ik nog nooit eerder gehoord heb :?

Image

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Glenn@nl »

Haha er werd zojuist op het nieuws gezegd: 414 km file

Nou is het natuurlijk wel eens gekker geweest....

Maar 414km; daarmee vul je gewoon de complete route van Roodeschool (Groningen, in het rechterbovenhoekje van Nederland) tot Aardenburg (Zeeland, in het linkeronderhoekje van Nederland).. hehe geinig toch :lol:

Browny
Total admin
Total admin

Post by Browny »

m'n pergola (hoe schrijf je dat in vredesnaam) is al half in elkaar gestort. Uit voorzorg maar zover mogelijk uit elkaar staan schroeven net, op de grond kan het minder kwaad. Alleen zijn m'n klimop en m'n druivenstruik nu ook zonder bescherming en hangt er maar slapjes bij als een hoopje gft afval. :roll:

peetjuun
AX liefhebber
AX liefhebber

omgewaaid

Post by peetjuun »

de poortje aan de tuin van me thuis is omgewaaid, de olijfboom zit er geknakt bij.. heel veel takken bij ons straat want ik woon in omgeving van park.. ik even naar supermarkt en duurde zeker een uurtje terwijl maar kwartiertje kunt.. ik razend bij stoplichtpaal en de lantaarnpaal kreeg een kei keiharde elleboogstoot van me.. :? en mijn haar ook in war geschopt...
Citroën Ax Volcane > Pug 106 Rallye > Honda Civic VTEC > Volvo 440 > nu Yamaha Majesty 250

Post Reply