Grietje
Moderator: webmasters
Velgen staan hem zoiezo errrg goed haha
De koelslang van die blauwe was ook niet de beste meer, maar goed, voorlopig zal die het wel weer even doen...
Slang vervangen was een k*t werk, ik had alle slangenklemmen los maar die slang ging niet van dat schutbord af (GRRRRRRRRRRRR)
Na 3 kwartier rukken/draaien/trekken was de slang al half afgescheurd en ging ie eindelijk los... Maar goed, het is wel gelukt!
Nog even aan de TRS bezig geweest.... Draadje beetje weggewerkt, maar starten ho maar.. Nu is de accu weer leeg, en de achterremmen zitten weer MUUR vast. Accu hangt aan de lader, misschien als ie vol is straks naar t tankstation rijden, kijken of ie dat red zonder uitvallen/vast komen te zitten van de remmen.
De koelslang van die blauwe was ook niet de beste meer, maar goed, voorlopig zal die het wel weer even doen...
Slang vervangen was een k*t werk, ik had alle slangenklemmen los maar die slang ging niet van dat schutbord af (GRRRRRRRRRRRR)
Na 3 kwartier rukken/draaien/trekken was de slang al half afgescheurd en ging ie eindelijk los... Maar goed, het is wel gelukt!
Nog even aan de TRS bezig geweest.... Draadje beetje weggewerkt, maar starten ho maar.. Nu is de accu weer leeg, en de achterremmen zitten weer MUUR vast. Accu hangt aan de lader, misschien als ie vol is straks naar t tankstation rijden, kijken of ie dat red zonder uitvallen/vast komen te zitten van de remmen.
It's alive!!!!!!! muhahahhaha
updates:
1 TRS deed met volle accu starten en viel met wegrijden weer braaf uit en kreeg ik niet meer aan de praat
2 nieuwe poging vandaag, zo grote update, maar as far as it looks, ITS ALIVE!!!
3 GT heeft skirt verloren en ik trok de handgreep uit de deur bij dichtdoen
4 GT heeft bliepbliep :D Maar bestuurders deur gaat nog niet mee (ook niet op normale CV)
5 TRS heeft dakdragers:D:D En ze staat stoer!
6 TRS had letterlijke verzopen isolatiematten, die zijn verwijderd, bodemplaat lijkt nog geen roest tehebben
updates:
1 TRS deed met volle accu starten en viel met wegrijden weer braaf uit en kreeg ik niet meer aan de praat
2 nieuwe poging vandaag, zo grote update, maar as far as it looks, ITS ALIVE!!!
3 GT heeft skirt verloren en ik trok de handgreep uit de deur bij dichtdoen
4 GT heeft bliepbliep :D Maar bestuurders deur gaat nog niet mee (ook niet op normale CV)
5 TRS heeft dakdragers:D:D En ze staat stoer!
6 TRS had letterlijke verzopen isolatiematten, die zijn verwijderd, bodemplaat lijkt nog geen roest tehebben
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Okay, langere update
Mijn doel vandaag was dus de trs maken, en, dat is gelukt !!!
Ik heb weer de bedrading naar de brandstof pomp opnieuw gelegd, dit keer ook de massa draad. Vervolgens het massa punt bij het achterlicht geschuurd en daar waar de accu op de carosserie zit vernieuwd (nieuw gaatje geboord, nieuw boutje gepakt)
Dat bijelkaar deed de truc!
Om de draadjes mooi wegtewerken moest de vloermat er deels uit. En toen ik zag hoe nat het daaronderwas.... Alles er dus maar uit gehaald.....
De TRS stond vrijwel geheel onder water, en dat is geen grapje!
Filmpje van hoe nat de isolatie matten waren:
http://www.youtube.com/watch?v=ItKOWIksgTs
Ook heeft de TRS zijn kadootje gekregen, een nieuwe orginele set dakdragers:D ik vind het alvast stoer!
Foto impressie:
Wat nu nog moet gebeuren:
- knipperlichten zitten niet goed
- ruitenwisserspuitvloeistofding werkt niet
- nieuwe koplampen, in deze staat water
Maar hij rijd! :D weer zoals vanuits, lief braaf TRSje
Hij is lekker gewassen en afgetankt dus ik zal hem deze week ook wel meenemen naar school, kan die weer even lopen, is goed voor hem
Dan mn winst van CM
Mijn droom HY
hier in t 'echt' @ Citromobile
En onze 1.0 in t klein
Mijn doel vandaag was dus de trs maken, en, dat is gelukt !!!
Ik heb weer de bedrading naar de brandstof pomp opnieuw gelegd, dit keer ook de massa draad. Vervolgens het massa punt bij het achterlicht geschuurd en daar waar de accu op de carosserie zit vernieuwd (nieuw gaatje geboord, nieuw boutje gepakt)
Dat bijelkaar deed de truc!
Om de draadjes mooi wegtewerken moest de vloermat er deels uit. En toen ik zag hoe nat het daaronderwas.... Alles er dus maar uit gehaald.....
De TRS stond vrijwel geheel onder water, en dat is geen grapje!
Filmpje van hoe nat de isolatie matten waren:
http://www.youtube.com/watch?v=ItKOWIksgTs
Ook heeft de TRS zijn kadootje gekregen, een nieuwe orginele set dakdragers:D ik vind het alvast stoer!
Foto impressie:
Wat nu nog moet gebeuren:
- knipperlichten zitten niet goed
- ruitenwisserspuitvloeistofding werkt niet
- nieuwe koplampen, in deze staat water
Maar hij rijd! :D weer zoals vanuits, lief braaf TRSje
Hij is lekker gewassen en afgetankt dus ik zal hem deze week ook wel meenemen naar school, kan die weer even lopen, is goed voor hem
Dan mn winst van CM
Mijn droom HY
hier in t 'echt' @ Citromobile
En onze 1.0 in t klein
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
nu nog een trekhaak Dakdragers zijn hip:D
Mn bliepbliep werkt nu ook op bestuurders deur! Jippie!!!
Was flink gebeunhaaaast
ik trok mn deurpanelen eraf en toen vond ik dit:
rarara waarom zou dat nou toch niet werken?
En een blok hout onder in mijn deur, omdat de rails van mn ruiten stuk zijn en mn ruit dus onbeperkt naar beneden kan. Blok hout zorgt dat dat niet meer kan
Maar, draadjes gefixt, en nu werkt het :D
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Nee wel kroonstenen, hebgeen soldeerbout
Maar houd ook wel hoor En idd, erg fijn die afstands:D
Maar houd ook wel hoor En idd, erg fijn die afstands:D
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik durf die bijrijders deur ook geen eens los te maken Daar zit het vast ook zo of nog erger :P
Ik heb het helemaal goed gedaan, draadjes vernieuwd en ingetaped en netjes in draadgeleiders terug geplaatst
En die handvat die ik zondag uit mijn deur trok; is al een keer zo stuk geweest, en was ook op de beun manier terug geplaatst. Dus wat ik zoek,
Handvat voor GT met elecramen (die lange; heb ze zelf ooit weggegeven aan michel *-) ) bestuurders zijde!
En natuurlijk raamgeleiders ofzo, ik moet eerst maar eens kijken wat daar hoort te zitten om het raam tegen te houden. Blok hout vindi k geen oplossing
Ik heb het helemaal goed gedaan, draadjes vernieuwd en ingetaped en netjes in draadgeleiders terug geplaatst
En die handvat die ik zondag uit mijn deur trok; is al een keer zo stuk geweest, en was ook op de beun manier terug geplaatst. Dus wat ik zoek,
Handvat voor GT met elecramen (die lange; heb ze zelf ooit weggegeven aan michel *-) ) bestuurders zijde!
En natuurlijk raamgeleiders ofzo, ik moet eerst maar eens kijken wat daar hoort te zitten om het raam tegen te houden. Blok hout vindi k geen oplossing
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
dat is een 5 deurs ruit, lijkt wel anders?
ik had zelf ook al op service Citroën gekeken idd. maar ik kan niet echt iets vinden wat mist. Maar ik had die geleider eruit en goed gekeken, en het lijkt wel alsof daaronder iets hoort te zitten wat nu afgebroken is...
edit, nee, er hoort daar niets. Hij gaat toch gewoon niet lager omdat dat tandwiel gewoon ophoud? Waarom zouden ze er dan een blokhout in gelegd hebben? Ik durf dus ook echt niet te proberen dat ruit naar beneden te doen zonder blok hout :P
ik had zelf ook al op service Citroën gekeken idd. maar ik kan niet echt iets vinden wat mist. Maar ik had die geleider eruit en goed gekeken, en het lijkt wel alsof daaronder iets hoort te zitten wat nu afgebroken is...
edit, nee, er hoort daar niets. Hij gaat toch gewoon niet lager omdat dat tandwiel gewoon ophoud? Waarom zouden ze er dan een blokhout in gelegd hebben? Ik durf dus ook echt niet te proberen dat ruit naar beneden te doen zonder blok hout :P
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Handvaten liggen hier voor je klaar.grietje wrote:En die handvat die ik zondag uit mijn deur trok; is al een keer zo stuk geweest, en was ook op de beun manier terug geplaatst. Dus wat ik zoek,
Handvat voor GT met elecramen (die lange; heb ze zelf ooit weggegeven aan michel *-) ) bestuurders zijde!
super! moet ik maar eens langsrijden v/d week!Bossie wrote:Handvaten liggen hier voor je klaar.grietje wrote:En die handvat die ik zondag uit mijn deur trok; is al een keer zo stuk geweest, en was ook op de beun manier terug geplaatst. Dus wat ik zoek,
Handvat voor GT met elecramen (die lange; heb ze zelf ooit weggegeven aan michel *-) ) bestuurders zijde!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik heb trouwens mijn eerste pagina ook maar eens geupdate
vandaag de voorbumper van de TRS gepoetst, daar knapt ie ineens wel heel erg van op
Nu nog type plaatjes achterop, nieuwe koplampjes en stickerresten verwijderen en eigenlijk issie dan toch wel erg mooi
vandaag de voorbumper van de TRS gepoetst, daar knapt ie ineens wel heel erg van op
Nu nog type plaatjes achterop, nieuwe koplampjes en stickerresten verwijderen en eigenlijk issie dan toch wel erg mooi
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ja hij is helemaal zo donkergrijs/zwart,
alleen, het stuk wat ik als laatst heb gedaan is nog een beetje onregelmatig, nog niet helemaal effen, maar die heb ik ook afgeraffelt
alleen, het stuk wat ik als laatst heb gedaan is nog een beetje onregelmatig, nog niet helemaal effen, maar die heb ik ook afgeraffelt
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).