Grietje

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Velgen staan hem zoiezo errrg goed ;) haha

De koelslang van die blauwe was ook niet de beste meer, maar goed, voorlopig zal die het wel weer even doen...
Slang vervangen was een k*t werk, ik had alle slangenklemmen los maar die slang ging niet van dat schutbord af (GRRRRRRRRRRRR)

Na 3 kwartier rukken/draaien/trekken was de slang al half afgescheurd en ging ie eindelijk los... Maar goed, het is wel gelukt!

Nog even aan de TRS bezig geweest.... Draadje beetje weggewerkt, maar starten ho maar.. Nu is de accu weer leeg, en de achterremmen zitten weer MUUR vast. Accu hangt aan de lader, misschien als ie vol is straks naar t tankstation rijden, kijken of ie dat red zonder uitvallen/vast komen te zitten van de remmen.

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

It's alive!!!!!!! muhahahhaha

updates:
1 TRS deed met volle accu starten en viel met wegrijden weer braaf uit en kreeg ik niet meer aan de praat
2 nieuwe poging vandaag, zo grote update, maar as far as it looks, ITS ALIVE!!!
3 GT heeft skirt verloren en ik trok de handgreep uit de deur bij dichtdoen
4 GT heeft bliepbliep :D:D Maar bestuurders deur gaat nog niet mee (ook niet op normale CV)
5 TRS heeft dakdragers:D:D En ze staat stoer!
6 TRS had letterlijke verzopen isolatiematten, die zijn verwijderd, bodemplaat lijkt nog geen roest tehebben
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Okay, langere update

Mijn doel vandaag was dus de trs maken, en, dat is gelukt !!!

Ik heb weer de bedrading naar de brandstof pomp opnieuw gelegd, dit keer ook de massa draad. Vervolgens het massa punt bij het achterlicht geschuurd en daar waar de accu op de carosserie zit vernieuwd (nieuw gaatje geboord, nieuw boutje gepakt)

Dat bijelkaar deed de truc!

Om de draadjes mooi wegtewerken moest de vloermat er deels uit. En toen ik zag hoe nat het daaronderwas.... Alles er dus maar uit gehaald.....
De TRS stond vrijwel geheel onder water, en dat is geen grapje!
Filmpje van hoe nat de isolatie matten waren:
http://www.youtube.com/watch?v=ItKOWIksgTs

Ook heeft de TRS zijn kadootje gekregen, een nieuwe orginele set dakdragers:D ik vind het alvast stoer!
Image

Foto impressie:
Image
Image
Image
Image

Wat nu nog moet gebeuren:
- knipperlichten zitten niet goed
- ruitenwisserspuitvloeistofding werkt niet
- nieuwe koplampen, in deze staat water

Maar hij rijd! :D:D weer zoals vanuits, lief braaf TRSje :D
Hij is lekker gewassen en afgetankt dus ik zal hem deze week ook wel meenemen naar school, kan die weer even lopen, is goed voor hem

Dan mn winst van CM :D
Mijn droom HY
Image
Image
hier in t 'echt' @ Citromobile
Image
Image

En onze 1.0 in t klein
Image
Image
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

gaaaf doet de TRS het gewoon eindelijk weer :D

kan je zus er straks tenminste ook in rijden als ze haar rijbewijs heeft :)

die HYpaardjes wagen is cool ;)
Image

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Glenn@nl »

Dat wordt dus binnenkort een dakdrager-meeting! :D

Gaaf!

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

:D

nu nog een trekhaak :D Dakdragers zijn hip:D

Mn bliepbliep werkt nu ook op bestuurders deur! Jippie!!!

Was flink gebeunhaaaast :(

ik trok mn deurpanelen eraf en toen vond ik dit:
Image
Image

rarara waarom zou dat nou toch niet werken?

En een blok hout onder in mijn deur, omdat de rails van mn ruiten stuk zijn en mn ruit dus onbeperkt naar beneden kan. Blok hout zorgt dat dat niet meer kan :P

Maar, draadjes gefixt, en nu werkt het :D:D
=

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

goed nieuws ! lekker bezig dus, mooi zo.

:D
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Glenn@nl »

Nu toch wel netjes gesoldeerd ipv zo'n kroonsteengeval? :wink:

Toch wel fijn he die CV op afstand!

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Nee wel kroonstenen, hebgeen soldeerbout ;)

Maar houd ook wel hoor ;) En idd, erg fijn die afstands:D
=

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by MNM(tm) »

Poeh...! Wat een absurde knoeiboel zeg!

Maar wel heel toF dat je 't nu eindelijk goed werkend hebt! (Y)
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Ik durf die bijrijders deur ook geen eens los te maken :P Daar zit het vast ook zo of nog erger :P

Ik heb het helemaal goed gedaan, draadjes vernieuwd en ingetaped en netjes in draadgeleiders terug geplaatst ;)

En die handvat die ik zondag uit mijn deur trok; is al een keer zo stuk geweest, en was ook op de beun manier terug geplaatst. Dus wat ik zoek,
Handvat voor GT met elecramen (die lange; heb ze zelf ooit weggegeven aan michel *-) ) bestuurders zijde!

En natuurlijk raamgeleiders ofzo, ik moet eerst maar eens kijken wat daar hoort te zitten om het raam tegen te houden. Blok hout vindi k geen oplossing
=

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by MNM(tm) »

Welk(e) deel/delen ontbreken er dan?

Image
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

dat is een 5 deurs ruit, lijkt wel anders?

ik had zelf ook al op service Citroën gekeken idd. maar ik kan niet echt iets vinden wat mist. Maar ik had die geleider eruit en goed gekeken, en het lijkt wel alsof daaronder iets hoort te zitten wat nu afgebroken is...

edit, nee, er hoort daar niets. Hij gaat toch gewoon niet lager omdat dat tandwiel gewoon ophoud? Waarom zouden ze er dan een blokhout in gelegd hebben? Ik durf dus ook echt niet te proberen dat ruit naar beneden te doen zonder blok hout :P
=

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Misschien omdat er speakers in hebben gezeten? Als ik m'n raam te ver naar beneden doe onthoofd ik m'n speakers :D
AX GTI '91

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Bossie »

grietje wrote:En die handvat die ik zondag uit mijn deur trok; is al een keer zo stuk geweest, en was ook op de beun manier terug geplaatst. Dus wat ik zoek,
Handvat voor GT met elecramen (die lange; heb ze zelf ooit weggegeven aan michel *-) ) bestuurders zijde!
Handvaten liggen hier voor je klaar.
Image Image Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Bossie wrote:
grietje wrote:En die handvat die ik zondag uit mijn deur trok; is al een keer zo stuk geweest, en was ook op de beun manier terug geplaatst. Dus wat ik zoek,
Handvaten liggen hier voor je klaar.
super! moet ik maar eens langsrijden v/d week!
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Ik heb trouwens mijn eerste pagina ook maar eens geupdate ;)
vandaag de voorbumper van de TRS gepoetst, daar knapt ie ineens wel heel erg van op :shock:

Nu nog type plaatjes achterop, nieuwe koplampjes en stickerresten verwijderen en eigenlijk issie dan toch wel erg mooi ;)
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

ImageImage
=

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

heb je m echt helemaal zo zwart gekregen? :shock:
Image

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Ja hij is helemaal zo donkergrijs/zwart,
alleen, het stuk wat ik als laatst heb gedaan is nog een beetje onregelmatig, nog niet helemaal effen, maar die heb ik ook afgeraffelt :P
=

Post Reply