Peter (GT 1.6 16v + BMW E30 325i cabrio)
Moderator: webmasters
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX liefhebber
- Posts: 483
- Joined: SunAug29, 2004 8:30:15 PM
- Location: Harderwijk
- Contact:
Ik had graag in Nieuwegein willen zijn vandaag, maar de auto is er nog niet helemaal klaar voor
Op deze foto zie je al waarom: de bedrading ligt allemaal los
Ook in het interieur veel losse kabels:
Tussendoor ook ff de stickers geplakt
Morgen ga ik de rest van de kabels wegwerken en dan voor het eerst een blokje om met 120 pk onder de kap
Op deze foto zie je al waarom: de bedrading ligt allemaal los
Ook in het interieur veel losse kabels:
Tussendoor ook ff de stickers geplakt
Morgen ga ik de rest van de kabels wegwerken en dan voor het eerst een blokje om met 120 pk onder de kap
-
- AX super weirdo
- Posts: 4657
- Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
- Location: Hardinxveld-Giessendam
- Contact:
hey Peter, Dat stukje voorfront wat nog achter je radiateur zit. Hoeft dat er niet uitgeslepen te worden? Zo slaat de rijwind tegen dat front aan toch?
Voor de rest goed bezig man. Als hij straks goed draait en rijdt heb je de mooiste en misschien wel snelste AX uit Nederland, das toch een hele bekroning op je werkzaamheden
Voor de rest goed bezig man. Als hij straks goed draait en rijdt heb je de mooiste en misschien wel snelste AX uit Nederland, das toch een hele bekroning op je werkzaamheden
Freude am Fahren.
master-arnie wrote:hey Peter, Dat stukje voorfront wat nog achter je radiateur zit. Hoeft dat er niet uitgeslepen te worden? Zo slaat de rijwind tegen dat front aan toch?
Voor de rest goed bezig man. Als hij straks goed draait en rijdt heb je de mooiste en misschien wel snelste AX uit Nederland, das toch een hele bekroning op je werkzaamheden
Dat voorfront is grotendeels weg, wat betreft het stuk wat achter de radiateur zit, is een beetje slecht zichtbaar op de foto.
De mooiste is natuurlijk een mening, maar qua uiterlijk vind ik het ook een van de mooisten. De snelste moet nog blijken, maar voorlopig zal ik zeker niet de snelste zijn, ik weet er 2 die zowiezo sneller zijn, maar mischien in de toekomst, wie weet!
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Heeeel netjes Peter, ding gaat vliegen dadelijk!!
Maar de snelste AX van Nederland... ben toch bang dat een 1.4 turbo meer paardjes op de weg zet, dus daar zou ik niet op hopen.
Een van de snelsten heb je zeker, en waarschijnlijk ook wel de meest verbouwde (full paint job, vette wielen + onderstel, 1.6 16v, enz. enz. enz. enz....)!!
Klasse
Maar de snelste AX van Nederland... ben toch bang dat een 1.4 turbo meer paardjes op de weg zet, dus daar zou ik niet op hopen.
Een van de snelsten heb je zeker, en waarschijnlijk ook wel de meest verbouwde (full paint job, vette wielen + onderstel, 1.6 16v, enz. enz. enz. enz....)!!
Klasse
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Drake wrote:ach terwijl een turbo al 10x zijn blok heeft moeten maken, tuft een 16v vrolijk verder , en dat is ook belangrijk (benzine verbruik is ook gunstig met een 16v)
klopt, ik zou zelf (en ik heb er de afgelopen maanden ECHT wel over nagedacht) by no means voor een 16V kiezen. Turbo is not the way to go vind ik... maar het gaat wel ongelofelijk HARD!
Zo, ik kom net weer thuis, en daarmee is de eerste rit met de 16v een feit
Hij trekt echt als een idioot mits op toeren, hoeveel dat kon ik niet zien, want mn teller doet het nog niet... maar wat een lekker gevoel, eindelijk klaar! er zijn nog een paar afwerkpuntjes, en we moeten de garage nog opruimen, maar het belangrijkste is achter de rug Volgende meeting kom ik ff pimpen
Hij trekt echt als een idioot mits op toeren, hoeveel dat kon ik niet zien, want mn teller doet het nog niet... maar wat een lekker gevoel, eindelijk klaar! er zijn nog een paar afwerkpuntjes, en we moeten de garage nog opruimen, maar het belangrijkste is achter de rug Volgende meeting kom ik ff pimpen