Rock's wrote:
Bedankt pubers die om 3 uur in de nacht schreeuwend over straat loopt ... de boel loopt te slopen en loopt te zeiken omdat mensen en dieren tegen 9 uur geluid maken
Of ik nog niet genoeg werk aan m'n auto's heb...
Moderators: Rock's, webmasters
Rock's wrote:
Bedankt pubers die om 3 uur in de nacht schreeuwend over straat loopt ... de boel loopt te slopen en loopt te zeiken omdat mensen en dieren tegen 9 uur geluid maken
Lekker beeld heb je van mij
De enige ruiten die ik gemolt heb zijn die van de voordeur met een voetbal en de enige keer dat ik laat over straat ga is als ik van de Radstake terug kom en zo snel mogelijk me bed in wil om te kenne slapen Veder kom ik na 10 uur niet meer buiten
en al zou ik buiten lopen te schreeuwen, dan verniel ik nog niet meteen iets
-
- AX super weirdo
was maar een geintje ....... niet echt persoonlijk op jou gericht.... maar iid wel op een eerder voorgekomen topic.
Maar dit soort dingen gebeuren altijd 's nachts door baldadige pubers .... diezelfde mensen die om 3 uur ....blablabla... dat moet je toegeven
Maar dit soort dingen gebeuren altijd 's nachts door baldadige pubers .... diezelfde mensen die om 3 uur ....blablabla... dat moet je toegeven
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
Weet ik,,Rock's wrote: was maar een geintje ....... niet echt persoonlijk op jou gericht.... maar iid wel op een eerder voorgekomen topic.
die mensen zijn gewoon stom die je auto zo naar de galg helpen
ruiten ingekeild
Niet meer normaal zoiets. Mocht je klapraampjes nodig hebben, ik heb 2 setjes staan.
Laat maar weten of je interesse hebt.
Aad
Laat maar weten of je interesse hebt.
Aad
-
- profiel verwijderd
lekker marco, wat een kl*te figuren :S
Ik heb hier ook nog een klapruitje liggen, 1 losse en precies die zijde. Degene die daar bij hoorde als set is een keer gesneuveld...
Ik heb hier ook nog een klapruitje liggen, 1 losse en precies die zijde. Degene die daar bij hoorde als set is een keer gesneuveld...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ja die besteed nog, Alleen daar kom ik zelf nooit.Mastenhose wrote:Bestaat de Olde Beth ook nog?!Losroyos wrote:...en de enige keer dat ik laat over straat ga is als ik van de Radstake terug kom en zo snel mogelijk me bed in wil om te kenne slapen
Olde beth in Wehl, Kom ik met rijles wel is door heen maar das me een gat hee
Je kan toch beter de Radstake hebben, Stukje groter en voor ieder wat wils..
-
- profiel verwijderd
Kan me herinneren dat ik in 1997 (:oops:) in beide tenten ben wezen stappen... Radstake beviel idd wel, de Olde Beth was meer een standplaats voor boerenjongens op klompen en in ruitjeshemden, die na een week hard werken bier gingen drinken aan de bar daar...Losroyos wrote:Ja die besteed nog, Alleen daar kom ik zelf nooit.Mastenhose wrote:Bestaat de Olde Beth ook nog?!Losroyos wrote:...en de enige keer dat ik laat over straat ga is als ik van de Radstake terug kom en zo snel mogelijk me bed in wil om te kenne slapen
Olde beth in Wehl, Kom ik met rijles wel is door heen maar das me een gat hee
Je kan toch beter de Radstake hebben, Stukje groter en voor ieder wat wils..
(En hoe fout: De klompen en boerenhemden was no problem, maar een petje mocht niet... )