Of ik nog niet genoeg werk aan m'n auto's heb...

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Punaxio
AX Master
AX Master

Post by Punaxio »

Rock's wrote:
Bedankt pubers die om 3 uur in de nacht schreeuwend over straat loopt ... de boel loopt te slopen en loopt te zeiken omdat mensen en dieren tegen 9 uur geluid maken :wink: :lol:
:laughing3: :laughing3: :laughing3:

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Losroyos »

Rock's wrote:
Bedankt pubers die om 3 uur in de nacht schreeuwend over straat loopt ... de boel loopt te slopen en loopt te zeiken omdat mensen en dieren tegen 9 uur geluid maken :wink: :lol:

Lekker beeld heb je van mij :P

De enige ruiten die ik gemolt heb zijn die van de voordeur met een voetbal :lol: en de enige keer dat ik laat over straat ga is als ik van de Radstake terug kom en zo snel mogelijk me bed in wil om te kenne slapen :oops: Veder kom ik na 10 uur niet meer buiten 8)

en al zou ik buiten lopen te schreeuwen, dan verniel ik nog niet meteen iets :D

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Rock's »

:lol: was maar een geintje :lol: ....... niet echt persoonlijk op jou gericht.... maar iid wel op een eerder voorgekomen topic. :lol:

Maar dit soort dingen gebeuren altijd 's nachts door baldadige pubers .... diezelfde mensen die om 3 uur ....blablabla... dat moet je toegeven :lol:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Losroyos »

Rock's wrote::lol: was maar een geintje :lol: ....... niet echt persoonlijk op jou gericht.... maar iid wel op een eerder voorgekomen topic. :lol:

Maar dit soort dingen gebeuren altijd 's nachts door baldadige pubers .... diezelfde mensen die om 3 uur ....blablabla... dat moet je toegeven :lol:
Weet ik,, :oops:

die mensen zijn gewoon stom die je auto zo naar de galg helpen 8)

aad
Welkom nieuw AX lid
Welkom nieuw AX lid

ruiten ingekeild

Post by aad »

Niet meer normaal zoiets. Mocht je klapraampjes nodig hebben, ik heb 2 setjes staan.
Laat maar weten of je interesse hebt.

Aad

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Post by Mastenhose »

Losroyos wrote:...en de enige keer dat ik laat over straat ga is als ik van de Radstake terug kom en zo snel mogelijk me bed in wil om te kenne slapen :oops:
:lol: Bestaat de Olde Beth ook nog?!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

lekker marco, wat een kl*te figuren :S

Ik heb hier ook nog een klapruitje liggen, 1 losse en precies die zijde. Degene die daar bij hoorde als set is een keer gesneuveld...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Losroyos »

Mastenhose wrote:
Losroyos wrote:...en de enige keer dat ik laat over straat ga is als ik van de Radstake terug kom en zo snel mogelijk me bed in wil om te kenne slapen :oops:
Ja die besteed nog, Alleen daar kom ik zelf nooit.

Olde beth in Wehl, Kom ik met rijles wel is door heen maar das me een gat hee :P

Je kan toch beter de Radstake hebben, Stukje groter en voor ieder wat wils..

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Post by Mastenhose »

Losroyos wrote:
Mastenhose wrote:
Ja die besteed nog, Alleen daar kom ik zelf nooit.

Olde beth in Wehl, Kom ik met rijles wel is door heen maar das me een gat hee :P

Je kan toch beter de Radstake hebben, Stukje groter en voor ieder wat wils..
Kan me herinneren dat ik in 1997 (:oops:) in beide tenten ben wezen stappen... Radstake beviel idd wel, de Olde Beth was meer een standplaats voor boerenjongens op klompen en in ruitjeshemden, die na een week hard werken bier gingen drinken aan de bar daar...
(En hoe fout: De klompen en boerenhemden was no problem, maar een petje mocht niet... :roll: :lol:)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

hopeloos triest.
gelukkig kosten voor ons de reparaties praktisch niets. maar de ellende frustratie en angst blijven snel hangen.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

leonax
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by leonax »

en zo hebben die .........leijers lang geleden mijn AX GEMOLD door met een schroevedraaier in het slot te gaan,het alarm ging af en die lui zijn gevlogen(en het front was van de radio af bij mij thuis)
toen al 2000 gulden schade om de sloten te vervangen en de flank te laten spuiten.

Post Reply