
zeker mooi

Moderator: webmasters
Zo ver zakken als met cuppootjes lukt je nooit met veertjes.Rickk wrote:ja ben bezig om de wielkasten te laten uitrollen en nog verder te zakken voor... maar waar kan ik geschikte verlagingsveren hiervoor vinden??
achter laat ik hem binnenkort wat zakken das geen probleem maar voor moet ik nog wat lager![]()
en whaha ja het lawaai werd me ff teveel toen ik een ritje af moest leggen naar zwolle van emmen.. ( ongeveer 1 uur rijden) ,,
had gewoon last van hoofdpijn
Ik bedoelde veerpoten van de AX GT cup. Lager dan dat kan niet, gezien de poten gewoon zo'n 9cm korter zijn.TTF wrote:wat bedoelen jullie precies met cuppootjes? schroefsets?
wil je echt laag dan word het toch echt een schroefset
cuppoten uit de axcup. De echte zijn over het algemeen korter dan standaard. dwz. de algehele lengte is korter en de bevestiging van de spoorstangen is lager bevestigd om bumpsteer tegen te gaan.TTF wrote:wat bedoelen jullie precies met cuppootjes? schroefsets?
wil je echt laag dan word het toch echt een schroefset
Dat is lastig, het zit gekit, dus het ruit sneuveld meestal bij pogingen die te scheiden van de klep.....Rickk wrote:
Hoe krijg ik de ruit van de klep?? Dat is dan ook weer een probleem waar ik mee zit.............
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).