Rick aka Rickk AX Volcane '95 1.1i
Moderator: webmasters
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
deze velgen zijn wel breder dan die van 2Black hoor. Hij beschreef namelijk iets van een dikke 6 a 6,5 J, 8 is érg heftig want daar krijg je ook 225 omheen als het moet.
Overigens, tip: Zoek eens even voor een setje cup-veerpootjes (uit de GT Cup), dan zakt ie voor zo'n 9cm en stuurt het nog goed ook. Je steekassen slijten wel als een idioot als die eronder zitten.
Overigens, tip: Zoek eens even voor een setje cup-veerpootjes (uit de GT Cup), dan zakt ie voor zo'n 9cm en stuurt het nog goed ook. Je steekassen slijten wel als een idioot als die eronder zitten.
ja ben bezig om de wielkasten te laten uitrollen en nog verder te zakken voor... maar waar kan ik geschikte verlagingsveren hiervoor vinden??
achter laat ik hem binnenkort wat zakken das geen probleem maar voor moet ik nog wat lager
en whaha ja het lawaai werd me ff teveel toen ik een ritje af moest leggen naar zwolle van emmen.. ( ongeveer 1 uur rijden) ,,
had gewoon last van hoofdpijn
achter laat ik hem binnenkort wat zakken das geen probleem maar voor moet ik nog wat lager
en whaha ja het lawaai werd me ff teveel toen ik een ritje af moest leggen naar zwolle van emmen.. ( ongeveer 1 uur rijden) ,,
had gewoon last van hoofdpijn
If you wanna go low, you gotta go slow..
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Zo ver zakken als met cuppootjes lukt je nooit met veertjes.Rickk wrote:ja ben bezig om de wielkasten te laten uitrollen en nog verder te zakken voor... maar waar kan ik geschikte verlagingsveren hiervoor vinden??
achter laat ik hem binnenkort wat zakken das geen probleem maar voor moet ik nog wat lager
en whaha ja het lawaai werd me ff teveel toen ik een ritje af moest leggen naar zwolle van emmen.. ( ongeveer 1 uur rijden) ,,
had gewoon last van hoofdpijn
Spul is moeilijk te vinden, kijk eens bij raceteams die AXen gebruiken.
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Ik bedoelde veerpoten van de AX GT cup. Lager dan dat kan niet, gezien de poten gewoon zo'n 9cm korter zijn.TTF wrote:wat bedoelen jullie precies met cuppootjes? schroefsets?
wil je echt laag dan word het toch echt een schroefset
Je kon ze in twee smaken vinden, ik heb er met roze en met blauwe veertjes gehad. Die met blauwe veertjes verlaagden de auto (vanaf originele AX GT-stand) zo'n 12 cm, maar waren totaal niet mee te rijden. Een minimale hobbel resulteerde in wielspin en voelde aan alsof je over een drempel was gereden.
FF eindejaars update
na een poosje afwezig te zijn geweest op het forum ben ik weer actief
het verlagen ben ik nog steeds niet over uit! Ik denk dat ik 7cm wil verlagen met dieselpoten, hierover ben ik nog niet helemaal uit.
Ik rij momenteel weer in originele stand omdat de auto gekeurd moest worden en daarvoor heb ik de auto weer helemaal terug gebracht naar originele stand!
Afijn, de APK zit er weer op en de volgende dingen zijn hierbij vervongen:
-wielremcilinder linksachter
-Silent block van de draagarmen links en rechtsachter
Tevens heb ik een gereviseerde dynamo geplaatst, ook heb ik een nieuwe accu gekocht en is er een nieuwe v-snaar geplaatst.
Binnenkort worden er nieuwe koppelingsplaten + drukgroep en druklager geplaatst en dan kan hij er weer een poosje tegenaan (hoop ik )
Oja en mijn allernieuwste aanwinst die niet mag ontbreken is natuurlijk de McDonalds kerstbal die aan mijn spiegel hangt
het verlagen ben ik nog steeds niet over uit! Ik denk dat ik 7cm wil verlagen met dieselpoten, hierover ben ik nog niet helemaal uit.
Ik rij momenteel weer in originele stand omdat de auto gekeurd moest worden en daarvoor heb ik de auto weer helemaal terug gebracht naar originele stand!
Afijn, de APK zit er weer op en de volgende dingen zijn hierbij vervongen:
-wielremcilinder linksachter
-Silent block van de draagarmen links en rechtsachter
Tevens heb ik een gereviseerde dynamo geplaatst, ook heb ik een nieuwe accu gekocht en is er een nieuwe v-snaar geplaatst.
Binnenkort worden er nieuwe koppelingsplaten + drukgroep en druklager geplaatst en dan kan hij er weer een poosje tegenaan (hoop ik )
Oja en mijn allernieuwste aanwinst die niet mag ontbreken is natuurlijk de McDonalds kerstbal die aan mijn spiegel hangt
If you wanna go low, you gotta go slow..
cuppoten uit de axcup. De echte zijn over het algemeen korter dan standaard. dwz. de algehele lengte is korter en de bevestiging van de spoorstangen is lager bevestigd om bumpsteer tegen te gaan.TTF wrote:wat bedoelen jullie precies met cuppootjes? schroefsets?
wil je echt laag dan word het toch echt een schroefset
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
vandaag een schroefset gekocht van Rock's!!
Zal ergens volgende week wel binnenkomen!
Ook gaan de verbrede velgen 1 dezer weken er weer op !
Ik heb woensdag mijn auto naar een automonteur gebracht ( beun de beunhaas ) en gisteren weer opgehaald, resultaat = nieuwe koppelingsplaten+drukgroep & druklager!
Moest wel ff weer wennen aangezien de drukgroep echt aan zijn einde was en de koppeling nu weer lekker licht opkomt
Zodra de schroefset eronder zit zal ik ff pic's plaatsen, zal vast wel goed staan samen met de verbrede velgen
Zal ergens volgende week wel binnenkomen!
Ook gaan de verbrede velgen 1 dezer weken er weer op !
Ik heb woensdag mijn auto naar een automonteur gebracht ( beun de beunhaas ) en gisteren weer opgehaald, resultaat = nieuwe koppelingsplaten+drukgroep & druklager!
Moest wel ff weer wennen aangezien de drukgroep echt aan zijn einde was en de koppeling nu weer lekker licht opkomt
Zodra de schroefset eronder zit zal ik ff pic's plaatsen, zal vast wel goed staan samen met de verbrede velgen
If you wanna go low, you gotta go slow..
klere zooi...
afgelopen weekend lag opeens mijn achterruit eruit?????
Nu al een nieuwe klep van de sloop gehaald maar dit is wel een type 1 (en grijs ipv zwart)
Nu heb ik 2 keuzes... de ruit van de klep halen en op mijn eigen klep plaatsen of een type 1 achterbumper halen.
Hoe krijg ik de ruit van de klep?? Dat is dan ook weer een probleem waar ik mee zit.............
afgelopen weekend lag opeens mijn achterruit eruit?????
Nu al een nieuwe klep van de sloop gehaald maar dit is wel een type 1 (en grijs ipv zwart)
Nu heb ik 2 keuzes... de ruit van de klep halen en op mijn eigen klep plaatsen of een type 1 achterbumper halen.
Hoe krijg ik de ruit van de klep?? Dat is dan ook weer een probleem waar ik mee zit.............
If you wanna go low, you gotta go slow..
Dat is lastig, het zit gekit, dus het ruit sneuveld meestal bij pogingen die te scheiden van de klep.....Rickk wrote:
Hoe krijg ik de ruit van de klep?? Dat is dan ook weer een probleem waar ik mee zit.............
Beter wachten tot een andere klep zit aanbied, idd...
wel balen :S
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).