maar die witte velgen staan 'm zeker erg goed, doet me denken aan mijn volcane met witte velgjes

Moderator: webmasters
De TRS van Grietje en de TGS die ik ooit eens gesloopt heb...DuFF wrote:rdw kent beide kentekens niet..![]()
maar die witte velgen staan 'm zeker erg goed, doet me denken aan mijn volcane met witte velgjes.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Dat is 'mooi' betekent dat mn TRS nu toch echt gesloopt is ....DuFF wrote:rdw kent beide kentekens niet..![]()
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Dan ga ik maar eens bij daglicht speuren naar kapotte slangetjes.PeterM wrote:co en stationair te hoog klinkt als luchtlek.
Nou, aan GTI-veerpoten zitten dus net onder de onderste veerschotel nog een uitsteeksel gelast, waar de droplinks aan worden bevestigd.PeterM wrote:remleidingen is in principe een kwestie van verdraaien, plaats aansluitingen is volgens mij hetzelfde bij alle s2. dus leiding los bij de kartelplaat en goed gedraaid weer vast zetten
succes
p.