Geen alledaagse verschijning, en een zeer luxe en exclusieve look heeft die.
Toch wel leuk dat Citroën vroeger al wat apartere modellen uitbracht, en je dat nog steeds terug ziet

Moderator: webmasters
Kijk ook eens naar Panhard, één van de oudste automerken en altijd vooroplopend qua ontwerp en qua materiaalgebruik, en waarvan je veel constructieve details terugziet in de Citroens nadat Citroën Panhard had overgenomen.Terminal wrote:Wat een mooie wagen zeg die SM!
Geen alledaagse verschijning, en een zeer luxe en exclusieve look heeft die.
Toch wel leuk dat Citroën vroeger al wat apartere modellen uitbracht, en je dat nog steeds terug ziet
Rootselaar... zo heette dat...2Black wrote:Uiteraard heeft deze SM een Rootselaar Ontsteking...(even reclame maken....)
Van Rootselaar is natuurlijk eigenlijk Wankel-motoren specialist..., bekend van allerlei aanpassingen (waaronder ook een ontsteking o.i.d. meen ik) voor de RO80Rio97 wrote: Rootselaar... zo heette dat...
Al sinds je weer over SM tuning begon probeerde ik op deze naam te komen.
Kun je vast gaan sparen voor een eigen KDFi aangestuurde CX GTi Automatic op LPG dampgasinjectie...Rio97 wrote:Lijkt mij echt ontzettend interessant en mooi om bij te kunnen wonen!