Nurburgring! ja vanochtend om kwart over 8 vertrokken!
Bij venlo de grens over en toen begon de pret het begon te regen niet normaal zo hard.
Aangekomen, was de baan gesloten, wij rondje over de parkeerplaats gedaan, toen kregen we de mededeling dat het nog 40 minuten ging duren, dus hop de auto in naar Adenau, maar toen kwamen we het volgende tegen
En op racerubbers!

|
In breidscheit aangekomen was de baan nog dicht en begon het weer te regenen, dus tijd voor:
Daarna, richting adenaur frost gereden om bij de baan te gaan kijken die net opengegaan was, daar aangekomen een mooie lege parkeerplaats waar een BMW M3 e30 stilstond, dus ik even laten zien, dat je met een Ax ook dwars kan op die parkeerplaats, even lift off overstuur stukje glijden en hop zo het vak in(je had ze moeten zien).
op de parkeerplaats naast ze landgenoot:
Toen het hele end naar boven gelopen waar het meteen weer begon te regenen, maar toch tijd staan kijken.
Toen terug naar de ring om zelf maar een rondje te rijden in regen, niemand bij de paaltjes kon zo doorrijden, me voorgenomen rustig te beginnen, daar kwam bocht nmmr 3 en de bocht in halverwege begon de achterkant onverwachts al aardig te kwispelen, dus nog maar wat rustiger, en kwam er snel achter dat het geen leuk rondje zou worden, want het was veelste maar dan ook veelste glad, nog wat kleine corecties wat gewoon erg vermoeiend werkt en het soepele rijden eruit haalt, toen in een lange doordraaier, terwijl ik zeg van nou we rijden het rondje uit op slakkengang (dus laag in de toeren), breekt de achterkant weer uit, ditkeer leek het wel aquaplaning gewoon 0.0 grip leek wel ijs, daar stonden we 180graden verder op de cubs, starten en weer de baan op(ging denk ik 50 dus stond zo weer stil), toen het laatste stuk gereden of er ijs lag en nog constand het voelen komen van de achterkant.
Conclusie, regen + ring = niet voor niets rustig

volgende keer dus met droog weer!
Al met al was het een leuke dag alleen had ik graag 3 droge rondjes gereden!