ax bij de garage afgezet voor apk, en nu maar afwachten...

Moderator: webmasters
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
hahah die neemt ze voor mij mee, maar dat is ze vergetenpocketmech wrote:Tip: Ik zag net in het Nieuwegein 11 dec topic iemand die een contactslot mee ging nemen maar niet meer wist voor wie.....
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
yep.. oude auto's hebben ze geen zin in, zo doen ze in delft bij motorhuis/citroendealer ook.. bij de peug dealer, en bij de Citroën-specialist zijn ze wel aardigHolländer wrote:Ik vond 150 ook wel belachelijk veel. Net of ze er geen zin in hebben, maar als het dan moet, dan maar heeeel veel verdienen. Naja ik heb het al opgelost, koop ´m bij de locale automaterialenzaak, die hebben ´m op voorraad en persen hem er gelijk ff in (ook alleen trommeltje los aanleveren) voor ´n 10tje meer dan winparts. Wel netjes toch?
Even hier op in haken, gezien je in het aangeboden topic aangeeft dat de riem 36 euro oid was, ga ik er vanuit dat je met 40 euro bedoelt, alleen de driem.Holländer wrote:Nu heb ik wel een foto van de D-riem, en die ziet er behoorlijk versleten uit...
http://uploadjefoto.axclub.nl/2010/2011 ... .19-27.png
Ziet die er erg versleten uit? ik had het idee van wel. En je wilt voor €40,- niet het risico lopen dat je hele motor in de soep draait...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ja maar bossie heeft gelijk, als je het waterpomp en spanrol niet doet (waterpomp is net zo goed een lager). Dan kan je het net zo goed niet doen.... Enige wat je dan bereikt is de spanning op de waterpomp anders word waardoor die juist vast kan slaan. En dat de waterpomp nog goed is kan je niet echt weten. Dat hoor je pas als het al te laat is.Holländer wrote:haha dat was mij al bekend ja. Ik dacht ook dat ik een set besteld had (ja dom voor dat bedrag). Ik heb net onderdelen besteld voor mijn ax, twijfelde nog of ik alleen een riem zou doen, maar dat doe ik niet, ga toch weer een setje bestellen.
De waterpomp zou eigenlijk ook moeten, maar die doet het nog prima. Scheelt toch weer €35.-...
In ieder geval bedankt voor het meedenken!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).