Roy Aka Losroyos - Citroen ZX 1.6 Image

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
degene
AX Master
AX Master
Posts: 1253
Joined: TueOct13, 2009 1:25:50 AM
Location: Delft

Re: Roy Aka Losroyos - AX GTI & VW Polo (Wordt Verstandig P6

Post by degene »

Echtere auto hè.
Maar jammer dat je het niet serieus bedoelde :P want je hebt toch gewoon gelijk?!

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Re: Roy Aka Losroyos - AX GTI & VW Polo (Wordt Verstandig P6

Post by Mastenhose »

Ceristimo wrote:@Mastenhose. Ruilen?....
Als je nou een Ph.2/3 had gehad....................................................... ;)
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Roy Aka Losroyos - AX GTI & VW Polo (Wordt Verstandig P6

Post by Ceristimo »

...En dat noemt zich AX-liefhebber. Grmbl...

*zet pek en veren klaar*
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Re: Roy Aka Losroyos - AX GTI & VW Polo (Wordt Verstandig P6

Post by Mastenhose »

OK, ik zal specifieker zijn: Ik waardeer Ph.2/3 AX-jes... ;)
Da's niet helemaal waar, ik vind bijvoorbeeld een TRS, GT-carb etc. ook allemaal briljant, maar niet om zelf te hebben...
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Roy Aka Losroyos - AX GTI & VW Polo (Wordt Verstandig P6

Post by Ceristimo »

En Ph.1 AX-jes niet? Noujááááááá zeg!

Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.

Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX.

Een Ph.2 is een slap aftreksel. Een holle echo van wat de auto had kúnnen zijn, als het een Ph.1 was geweest. De enige AX die er toe doet ís een Ph.1. Citroën hád de perfecte auto....en toen kwam de Ph.2. Patsboem, alle charme weg. De AX gereduceerd tot niets meer dan een vierkant hok op wielen. Zielloos. Geen karakter. Lelijk. Saai.

De enige geldige reden om in een Ph.2 AX te rijden is omdat je in de buurt geen Ph.1 kon vinden. Liever een roestige Ph.1, dan een harde Ph2.

De Ph.1 is de Jennifer Lopez onder de auto's. Een Ph.2 Jocelyn Wildenstein.

Als de BMW en de AX in een autokaartspel zouden zitten, dan kon je tien Ph.2 AX'en wegruilen tegen één BMW, maar had je van diezelfde BMW drie nodig om één Ph.1 AX te krijgen. Waarvan er in 't hele spel overigens maar twee zijn (met gouden rand), want de Ph.1 is felbegeerd, doch zeldzaam. Terwijl je de BMW en Ph.2 kaarten tot aan 't plafond kunt opstapelen. Daar zijn er te veel van. Image

Pfff..."Waardeert Ph.2 Ax'jes"....

*zoekt een aardappel die in die Duitse knalpot past...*


:P
Last edited by Ceristimo on ThuMay05, 2011 12:16:05 AM, edited 1 time in total.
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd
Posts: 5910
Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
Location: Den Hoorn (ZH)

Re: Roy Aka Losroyos - AX GTI & VW Polo (Wordt Verstandig P6

Post by Mastenhose »

Ceristimo wrote:*zoekt een aardappel die in die Duitse knalpot past...*
Dat zal geen moeilijke opgave zijn! ;)

Maar wat probeer je nu eigenlijk te zeggen?
Ceristimo wrote:En Ph.1 AX-jes niet? Noujááááááá zeg!
LEZEN!!! Dat zeg ik niet, er zitten wel Ph.1 AX-jes tussen die ik leuk vindt, maar niet om zelf te hebben...
Ceristimo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. Het is het begin. De start. De Alfa-AX. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.

Een Ph.2 is een slap aftreksel. Een holle echo van wat de auto had kúnnen zijn, als het een Ph.1 was geweest. De enige AX die er toe doet ís een Ph.1. Citroën had de perfecte auto gecreerd, en toen kwamen ze op het geniale idee om de Ph.2 uit te brengen. Patsboem, alle charme weg. De AX gereduceerd tot niets meer dan een vierkant hok op wielen. Zielloos. Geen karakter. Lelijk. Saai.

De Ph.1 is de Jennifer Lopez onder de auto's. Een Ph.2 Jocelyn Wildenstein.

Als de BMW en de AX in een autokaartspel zouden zitten, dan kon je tien Ph.2 AX'en wegruilen tegen één BMW, maar had je van diezelfde BMW drie nodig om één Ph.1 AX te krijgen. Waarvan er in 't hele spel overigens maar twee zijn (met gouden rand), want de Ph.1 is felbegeerd, doch zeldzaam. Terwijl je de BMW en Ph.2 kaarten tot aan 't plafond kunt opstapelen. Daar zijn er te veel van. Image
:blabla :blabla :blabla :blabla :blabla

:lol:
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Ceristimo
AX Master
AX Master
Posts: 1559
Joined: SunOct25, 2009 2:40:25 PM

Re: Roy Aka Losroyos - AX GTI & VW Polo (Wordt Verstandig P6

Post by Ceristimo »

Mastenhose wrote: Maar wat probeer je nu eigenlijk te zeggen?
Tja, dat vraag ik me ook regelmatig af wanneer ik mezelf terug lees...
Jij bent precies een Franse auto. Mooi en onverslijtbaar volgens de reclamespot.
Maar als de motor nog wil lopen, dan is het plaatwerk al verrot.
Image

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX GTI & VW Polo (Wordt Verstandig P6

Post by Losroyos »

Dan weet je hoe ik me af en toe voel whaha

degene
AX Master
AX Master
Posts: 1253
Joined: TueOct13, 2009 1:25:50 AM
Location: Delft

Re: Roy Aka Losroyos - AX GTI & VW Polo (Wordt Verstandig P6

Post by degene »

Timo jij zou speech schrijver moeten worden

Rio97
Total admin
Total admin
Posts: 5996
Joined: SunJul18, 2004 10:05:50 PM
Location: Delft

Post by Rio97 »

*high five met Ceristimo :Thnks :Thnks

[moderator modus]

Zeg, dit is wel de wie=wie van losroyos.
In je eigen wie=wie mag je al je overpeinzingen kwijt die je graag wilt delen ;)
Stelletje ouwenelen.

Ps, vergeet de schattige massaproblemen niet die type1 altijd hebben!

[/moderator modus]
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Re: Roy Aka Losroyos - AX GTI & VW Polo (Wordt Verstandig P6

Post by q01z »

Losroyos wrote:Te veel :oops: Rechtstreeks op de bumpstops. Hoeveel precies denk kilo of 350.

Ja ik weet het is slecht voor de schokbrekers en de achterwiellagers. Maar dit gebeurt ook gewoon niet meer.

Tuin is bijna klaar dus hebben niet meer nodig.

ik ben hier niet om te oordelen over wat je wel/niet moet doen of het wijzende vingertje toe te spelen.. ik stel de vraag inderdaad omdat jij zelf dan de conclusie eruit kan halen :) daar leer je veel meer van als dat andere ezggen wat je wel/niet moet doen!

ennuhm, in mijn AX1.0E heeft ooit 450kg aan gouden gidsen gelegen.. en in de XantiaBreak van mn ouders ooit ±1000kg aan stenen..............................
Image

j0achim
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 497
Joined: TueApr12, 2011 9:25:20 AM
Location: Schoonhoven
Contact:

Re: Roy Aka Losroyos - AX GTI & VW Polo (Wordt Verstandig P6

Post by j0achim »

q01z wrote:
ik ben hier niet om te oordelen over wat je wel/niet moet doen of het wijzende vingertje toe te spelen..
Als je een pijp rookt, geiten wollen sokken draagt en een BX rijdt kom je helaas niet onder de wijzende vinger uit... Je hebt nu eenmaal een voorbeeld functie :lol:

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX GTI & VW Polo (Wordt Verstandig P6

Post by Losroyos »

q01z wrote:
Losroyos wrote:Te veel :oops: Rechtstreeks op de bumpstops. Hoeveel precies denk kilo of 350.

Ja ik weet het is slecht voor de schokbrekers en de achterwiellagers. Maar dit gebeurt ook gewoon niet meer.

Tuin is bijna klaar dus hebben niet meer nodig.

ik ben hier niet om te oordelen over wat je wel/niet moet doen of het wijzende vingertje toe te spelen.. ik stel de vraag inderdaad omdat jij zelf dan de conclusie eruit kan halen :) daar leer je veel meer van als dat andere ezggen wat je wel/niet moet doen!

ennuhm, in mijn AX1.0E heeft ooit 450kg aan gouden gidsen gelegen.. en in de XantiaBreak van mn ouders ooit ±1000kg aan stenen..............................

Ja ik weet wel dat het slecht is. Maar goed zolang het 1x in de weet ik veel hoelang gebeurd moet het een keer kunnen. Als je op vakantie gaat en per man 25 kilo aan kleding en boodschappen en weet ik wat mee neem. Vind de auto ook nooit leuk en dan moeten velen nog wel zon +1000 KM rijden, Of Caravans die verkeerd geladen zijn, het geweicht te veel voorin waardoor je de achterbumper bijna over de grond heen sleept. Het komt veel vaker voor dan je denkt :P

Maar zo laag moet die wel ongv worden, -6 rondom.

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Re: Roy Aka Losroyos - AX GTI & VW Polo (Wordt Verstandig P6

Post by Bossie »

Ik heb mijn GTI ook ooit verlaagd met 12x 25KG Knauf

Image
Image Image Image

q01z
Total admin
Total admin
Posts: 14999
Joined: WedApr07, 2004 8:58:52 PM
Location: Kapelle
Contact:

Re: Roy Aka Losroyos - AX GTI & VW Polo (Wordt Verstandig P6

Post by q01z »

[offtopic modus]

wat zag dat ding er op de foto's toch mooi uit he Jan :) perfecte kleur, perfecte velg..

[/offtopic modus]

owh wacht, is hier wel een topic? het begint een ebetje op mijn wie=wie te lijken! Roy, over een paar jaar.. zit jij in het bestuur ;)
Image

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX GTI & VW Polo (Wordt Verstandig P6

Post by Losroyos »

ik had uhm 10x15kg ophoogzand, en 5x 15 grind = 225 6 zakken potgrond zo 5 kg 255 en 3 kerels a 75 kg stuk :$

Nou ik zo optel kom ik wel echt hoog uit :O

Maarja geen rare geluiden ofiets nog. Kopling onderweg ook niet geroken. Dus laten we nu maar weer normaal doen.

@ marc

Jullie met pensioen (of allemaal een pijp geitenwolle sokken en een voorbeeldfunctie) en dan moet ik de rest op zien te knappen :P

j0achim
AX liefhebber
AX liefhebber
Posts: 497
Joined: TueApr12, 2011 9:25:20 AM
Location: Schoonhoven
Contact:

Re: Roy Aka Losroyos - AX GTI & VW Polo (Wordt Verstandig P6

Post by j0achim »

Losroyos wrote: Maar zo laag moet die wel ongv worden, -6 rondom.
Hou je daily nu maar origineel, dan behoudt hij nog iets aan waarde en gebruik je centen (als je ze al op moet maken) voor je AX project, maak een mooi plan, koop een harde body en zorg dat je ieder bewegend deeltje van je auto een keer in je handen hebt gehad en wat vies is schoon hebt gemaakt en wat versleten is hebt vervangen. 6cm naar beneden met de Polo heeft geen enkele functie. Je banden slijten harder en je dagwaarde gaat omlaag.
Maar je moet het zelf weten denk ik.

(wellicht toch de GTI maar weg en een BX, pijp en geitewolle sokken aanschaffen)

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX GTI & VW Polo (Wordt Verstandig P6

Post by Losroyos »

Ik kan toch geen lelijke auto gaan rijden :P

Als die laag is, Voor 7J achter 8J en Angeleyes koplampjes met embleem loze gril heb. Dan is die af, nog een dagje goed poetsen dat bijhouden en dan ook is af en toe met een cleand auto naar een VW meeting. Aangezien ik nog altijd iets in de Tuning en Styling wil beginnen kan ik natuurlijk niet met een mega standaart autotje rijden. Zoals polo nu is vind ik hem echt bom lelijk :oops:

AX embleem erop :P

Bossie
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 5006
Joined: SunMay07, 2006 5:24:23 PM
Location: Harderwijk
Contact:

Re: Roy Aka Losroyos - AX GTI & VW Polo (Wordt Verstandig P6

Post by Bossie »

Losroyos wrote:Ik kan toch geen lelijke auto gaan rijden :P
Dat doe je al, je rijdt in een Polo :wall
Image Image Image

Losroyos
AX super weirdo
AX super weirdo
Posts: 4802
Joined: SatJan02, 2010 12:42:12 AM
Location: Zevenaar

Re: Roy Aka Losroyos - AX GTI & VW Polo (Wordt Verstandig P6

Post by Losroyos »

Bossie wrote:
Losroyos wrote:Ik kan toch geen lelijke auto gaan rijden :P
Dat doe je al, je rijdt in een Polo :wall
Ja maar elk deeltje dat ie iets mooier kan worden moet toch wel even gedaan worden, Aankomende nieuwegein meeting kan ik dan vanaf het benzine station met iemand mee rijden, Laat me Polo wel bij het benzine station staan :lol:

Post Reply