Maar jammer dat je het niet serieus bedoelde

Moderator: webmasters
Als je nou een Ph.2/3 had gehad.......................................................Ceristimo wrote:@Mastenhose. Ruilen?....
Dat zal geen moeilijke opgave zijn!Ceristimo wrote:*zoekt een aardappel die in die Duitse knalpot past...*
LEZEN!!! Dat zeg ik niet, er zitten wel Ph.1 AX-jes tussen die ik leuk vindt, maar niet om zelf te hebben...Ceristimo wrote:En Ph.1 AX-jes niet? Noujááááááá zeg!
Ceristimo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. Het is het begin. De start. De Alfa-AX. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Een Ph.2 is een slap aftreksel. Een holle echo van wat de auto had kúnnen zijn, als het een Ph.1 was geweest. De enige AX die er toe doet ís een Ph.1. Citroën had de perfecte auto gecreerd, en toen kwamen ze op het geniale idee om de Ph.2 uit te brengen. Patsboem, alle charme weg. De AX gereduceerd tot niets meer dan een vierkant hok op wielen. Zielloos. Geen karakter. Lelijk. Saai.
De Ph.1 is de Jennifer Lopez onder de auto's. Een Ph.2 Jocelyn Wildenstein.
Als de BMW en de AX in een autokaartspel zouden zitten, dan kon je tien Ph.2 AX'en wegruilen tegen één BMW, maar had je van diezelfde BMW drie nodig om één Ph.1 AX te krijgen. Waarvan er in 't hele spel overigens maar twee zijn (met gouden rand), want de Ph.1 is felbegeerd, doch zeldzaam. Terwijl je de BMW en Ph.2 kaarten tot aan 't plafond kunt opstapelen. Daar zijn er te veel van.
Tja, dat vraag ik me ook regelmatig af wanneer ik mezelf terug lees...Mastenhose wrote: Maar wat probeer je nu eigenlijk te zeggen?
Losroyos wrote:Te veelRechtstreeks op de bumpstops. Hoeveel precies denk kilo of 350.
Ja ik weet het is slecht voor de schokbrekers en de achterwiellagers. Maar dit gebeurt ook gewoon niet meer.
Tuin is bijna klaar dus hebben niet meer nodig.
Als je een pijp rookt, geiten wollen sokken draagt en een BX rijdt kom je helaas niet onder de wijzende vinger uit... Je hebt nu eenmaal een voorbeeld functieq01z wrote:
ik ben hier niet om te oordelen over wat je wel/niet moet doen of het wijzende vingertje toe te spelen..
q01z wrote:Losroyos wrote:Te veelRechtstreeks op de bumpstops. Hoeveel precies denk kilo of 350.
Ja ik weet het is slecht voor de schokbrekers en de achterwiellagers. Maar dit gebeurt ook gewoon niet meer.
Tuin is bijna klaar dus hebben niet meer nodig.
ik ben hier niet om te oordelen over wat je wel/niet moet doen of het wijzende vingertje toe te spelen.. ik stel de vraag inderdaad omdat jij zelf dan de conclusie eruit kan halendaar leer je veel meer van als dat andere ezggen wat je wel/niet moet doen!
ennuhm, in mijn AX1.0E heeft ooit 450kg aan gouden gidsen gelegen.. en in de XantiaBreak van mn ouders ooit ±1000kg aan stenen..............................
Hou je daily nu maar origineel, dan behoudt hij nog iets aan waarde en gebruik je centen (als je ze al op moet maken) voor je AX project, maak een mooi plan, koop een harde body en zorg dat je ieder bewegend deeltje van je auto een keer in je handen hebt gehad en wat vies is schoon hebt gemaakt en wat versleten is hebt vervangen. 6cm naar beneden met de Polo heeft geen enkele functie. Je banden slijten harder en je dagwaarde gaat omlaag.Losroyos wrote: Maar zo laag moet die wel ongv worden, -6 rondom.
Dat doe je al, je rijdt in een PoloLosroyos wrote:Ik kan toch geen lelijke auto gaan rijden![]()
Ja maar elk deeltje dat ie iets mooier kan worden moet toch wel even gedaan worden, Aankomende nieuwegein meeting kan ik dan vanaf het benzine station met iemand mee rijden, Laat me Polo wel bij het benzine station staanBossie wrote:Dat doe je al, je rijdt in een PoloLosroyos wrote:Ik kan toch geen lelijke auto gaan rijden![]()