Sjoerd aka GTE (Renault 5 GTE '89)
Moderator: webmasters
okay... die lui bij renault komen niet meer aan m'n auto
ik lever 'm DOF maar schoon in, zie ik 'm even een proefritje maken, zie ik 'm in de verte een dod gas geven joh! hele zijkant onder de bagger, dus heb daar even flink staan schelden. maar goed
apk afkeur lijst:
* verlichting kilometerteller, etc werkt niet (die lul heeft niet doorgehad dat je aan dat wieltje kan draaien en 'm feller kan zetten)
* rw blad achter
* Kentekenverlichting defect
* LA verlichting defect
* RA massa achterlicht
* mistlampen voor doen het niet, geeft ze ook niet weer bij indrukken schakelaar (gister kapot gegaan )
* 2x stadslicht voorzijde (gister kapot gegaan )
------------------------- tot zo ver is vrij eenvoudig op te lossen -------------------
* wiellager RV speling
* rechter veerpoot rubber bovenin speling
* heel rare aantekening: 2x band vv 185/60/R13 klopt deze maat v/d banden?? res = 195/55
* schijven + blokken achter matig, denk afkeur
* remleidingen bij uitlaat tegen elkaar, geen putjes
* brandstofleiding onder auto (kan 't niet lezen, "engrleilis" lijkt 't )
* middenpijp bij beveiliging eindpijp zit een gat in, middenpijp w
lijstje met aandachtspunten
* RV stuurstangkogelhoes defect, deze w ??????
* LV rubber stabilisatorstang goed plaatsen, ligt er bijna uit (zie foto pagina 3 of 4)
* multiriem te slap
* olidruk + peil werkt niet
* benzinepomp giert
* CV deur + achterklep stuk
* kachelmotor maakt herrie
wel typisch, want hij hielt vol dat de achterklep op de CV moet werken, maar ik was zeker dat dit niet kon, hij 100% zeker dat dit wel kon...
opzich valt dit lijstje me best mee
en oja, die verlichting, volgens mij een massa probleem achter, want 2 dagen geleden deed alles het nog... gister kaduuk gegaan
ik lever 'm DOF maar schoon in, zie ik 'm even een proefritje maken, zie ik 'm in de verte een dod gas geven joh! hele zijkant onder de bagger, dus heb daar even flink staan schelden. maar goed
apk afkeur lijst:
* verlichting kilometerteller, etc werkt niet (die lul heeft niet doorgehad dat je aan dat wieltje kan draaien en 'm feller kan zetten)
* rw blad achter
* Kentekenverlichting defect
* LA verlichting defect
* RA massa achterlicht
* mistlampen voor doen het niet, geeft ze ook niet weer bij indrukken schakelaar (gister kapot gegaan )
* 2x stadslicht voorzijde (gister kapot gegaan )
------------------------- tot zo ver is vrij eenvoudig op te lossen -------------------
* wiellager RV speling
* rechter veerpoot rubber bovenin speling
* heel rare aantekening: 2x band vv 185/60/R13 klopt deze maat v/d banden?? res = 195/55
* schijven + blokken achter matig, denk afkeur
* remleidingen bij uitlaat tegen elkaar, geen putjes
* brandstofleiding onder auto (kan 't niet lezen, "engrleilis" lijkt 't )
* middenpijp bij beveiliging eindpijp zit een gat in, middenpijp w
lijstje met aandachtspunten
* RV stuurstangkogelhoes defect, deze w ??????
* LV rubber stabilisatorstang goed plaatsen, ligt er bijna uit (zie foto pagina 3 of 4)
* multiriem te slap
* olidruk + peil werkt niet
* benzinepomp giert
* CV deur + achterklep stuk
* kachelmotor maakt herrie
wel typisch, want hij hielt vol dat de achterklep op de CV moet werken, maar ik was zeker dat dit niet kon, hij 100% zeker dat dit wel kon...
opzich valt dit lijstje me best mee
en oja, die verlichting, volgens mij een massa probleem achter, want 2 dagen geleden deed alles het nog... gister kaduuk gegaan
neuh dat waren gewoon aandachtspunten
CV op de achterklep KAN volgens mij niet eens bij een Renault 5, heb 't in ieder geval nog NOOIT gezien.
De kachelmotor die herrie maakt, nou dat is een standaard kwaal, dat is met wit spuitvet wel op te lossen of een nieuw aanjagertje en voil?
dat zijn de problemen ook niet
vanmiddag 't rode tapijt er in leggen (MOOOOI) en verlichting verhelpen
dit zijn opzich niet echt grote problemen, vind het nog wel meevallen voor een auto die 2,5 jaar geleden z'n laatste keuring heeft gehad en al 1,5 jaar niet meer rijdt
wiellager en veerpoot en remleidingen zijn 't minst leuke werk lijkt mij
CV op de achterklep KAN volgens mij niet eens bij een Renault 5, heb 't in ieder geval nog NOOIT gezien.
De kachelmotor die herrie maakt, nou dat is een standaard kwaal, dat is met wit spuitvet wel op te lossen of een nieuw aanjagertje en voil?
dat zijn de problemen ook niet
vanmiddag 't rode tapijt er in leggen (MOOOOI) en verlichting verhelpen
dit zijn opzich niet echt grote problemen, vind het nog wel meevallen voor een auto die 2,5 jaar geleden z'n laatste keuring heeft gehad en al 1,5 jaar niet meer rijdt
wiellager en veerpoot en remleidingen zijn 't minst leuke werk lijkt mij
hmm... drukke weken voor de boeg zo te lezen!
En tja.. cv op achterklep kan wel.. maar idd.. het moet niet.. enzeker niet voor de APK..
Die rubbers boven je veerpoten.. hebben ze goed gezien.. Bij mij (de ervaren citroen-monteurs) zeggen dat ik mijn stuurkogels moet vervangen!!! Dikke onzin, zit geen speling in.. maar die rubbers, tja.. die mag ik wel vervangen...
En tja.. cv op achterklep kan wel.. maar idd.. het moet niet.. enzeker niet voor de APK..
Die rubbers boven je veerpoten.. hebben ze goed gezien.. Bij mij (de ervaren citroen-monteurs) zeggen dat ik mijn stuurkogels moet vervangen!!! Dikke onzin, zit geen speling in.. maar die rubbers, tja.. die mag ik wel vervangen...