Stelletje barbaren!!! GT terug in L'stad!!!!
Moderators: Rock's, webmasters
En dat met 155 fietswieltjes! Dat heb ik nu als thuiskomertje...
Wel jammer van je werk dan Job, leuk dat je nog even reageert in ieder geval (begrijp ik nu dat je bent doorgereden na dat ongelukje?):shock:
Toch knap dat je vriend zo'n auto dan alsnog heeft kunnen verkopen
Maar als ik goed begrijp is hier dus helemaal niks meer van te maken... misschien leuk voor de cross dan.
Wel jammer van je werk dan Job, leuk dat je nog even reageert in ieder geval (begrijp ik nu dat je bent doorgereden na dat ongelukje?):shock:
Toch knap dat je vriend zo'n auto dan alsnog heeft kunnen verkopen
Maar als ik goed begrijp is hier dus helemaal niks meer van te maken... misschien leuk voor de cross dan.
Liep zojuist rond op de sloop van Lelystad, ben er al een tijdje niet geweest. Zocht nog wat type 2 dingetjes...
Had een mooie 1.1 gevonden op de plek waar de AX-en altijd staan. Maar ik dacht, laat ik eens verder kijken...
En wat zag ik tussen de fords staan... juist ja! Een zwarte GT, ik verheugd, met half lederen interieur (zit er dus nog wel in!!)
Even het kenteken opgezocht (stond op een van de zijruiten) en idd! Mijn oude GT staat hier in Lelystad op de sloop!!!
Zelfs de oude thermostaat die ik had vervangen ligt nog in het dashbordkastje!
De staat van de auto viel me trouwens nog best mee gezien die verhalen hier, wel wat extra deuken... en ook aan het dash viel me niet geks op (ook niet speciaal op gelet ) En die gaten van roest die zijn er gewoon uitgeslepen, geen wonder dat er geen raampjes meer inpasten
Heb er uiteraard een onderdeel uitgesloopt.
Jammer maar goed, hij staat nu tenminste waar hij thuis hoort...
O ja, GT voorbumper zag er nog wel netjes uit (net zoals toen ik hem weg deed)
Had een mooie 1.1 gevonden op de plek waar de AX-en altijd staan. Maar ik dacht, laat ik eens verder kijken...
En wat zag ik tussen de fords staan... juist ja! Een zwarte GT, ik verheugd, met half lederen interieur (zit er dus nog wel in!!)
Even het kenteken opgezocht (stond op een van de zijruiten) en idd! Mijn oude GT staat hier in Lelystad op de sloop!!!
Zelfs de oude thermostaat die ik had vervangen ligt nog in het dashbordkastje!
De staat van de auto viel me trouwens nog best mee gezien die verhalen hier, wel wat extra deuken... en ook aan het dash viel me niet geks op (ook niet speciaal op gelet ) En die gaten van roest die zijn er gewoon uitgeslepen, geen wonder dat er geen raampjes meer inpasten
Heb er uiteraard een onderdeel uitgesloopt.
Jammer maar goed, hij staat nu tenminste waar hij thuis hoort...
O ja, GT voorbumper zag er nog wel netjes uit (net zoals toen ik hem weg deed)
Last edited by Rob GT on ThuNov17, 2005 5:46:53 PM, edited 2 times in total.
Was vanmiddag nog even op de sloop op zoek naar een nette GT bumper. (niet gevonden helaas) sprak ik iemand van de sloop daar over mijn oude GT, deze man beweerde dat de auto was gestolen en door de politie naar de sloop was gebracht
Chassisnummer (linksvoor tussen de ECU en de koplamp) was er idd uitgeslepen zag ik vandaag.
De verhalen rond mijn oude GT worden steeds gekker!
Chassisnummer (linksvoor tussen de ECU en de koplamp) was er idd uitgeslepen zag ik vandaag.
-
- AX Master
Rob GT wrote:Was vanmiddag nog even op de sloop op zoek naar een nette GT bumper. (niet gevonden helaas) sprak ik iemand van de sloop daar over mijn oude GT, deze man beweerde dat de auto was gestolen en door de politie naar de sloop was gebracht
Ik denk dat er een vloek heerst op die auto oid
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
-
- Bedreven AX driver
Ja Hallo, wij hebben niets met die ongein te maken. Wij hebben hem gekocht van Rob, zagen er toch teveel werk ana zitten en mijn kameraad heeft hem toen weer aan iemand verkocht voor sloopprijs van 100 euro, nadat we die vangrail hadden gekust. Vervolgens stond ie idd op MP, dat zag ik toen Rob erover schreef hier. Ik heb die bak nog een paar keer zien staan bij Nedcoat verzinkerij in groningen, naast MB dealer van Diest.
Dat die lui hem even snel allrisk hebben verzekerd toen ze hem niet konden verkopen en hebben laten jatten voor verzekeringsgeld is niet onze zaak. Wel lukratief denk ik. Zo brengt een sloper AX dus meer dan 1000 euro op lijkt me. In ieder geval betalen wij dan weer met z'n allen meer premie voor die ongein.
Rob, hou ons op de hoogte, ik raak ook wel benieuwd..
Dat die lui hem even snel allrisk hebben verzekerd toen ze hem niet konden verkopen en hebben laten jatten voor verzekeringsgeld is niet onze zaak. Wel lukratief denk ik. Zo brengt een sloper AX dus meer dan 1000 euro op lijkt me. In ieder geval betalen wij dan weer met z'n allen meer premie voor die ongein.
Rob, hou ons op de hoogte, ik raak ook wel benieuwd..
Mercedes w115 - Citroën AX: 2 handen op 1 buik