Goed.. ik heb dus een kleine 2 weken geleden eindelijk alle lampjes achter mijn dashboard kunnen vervangen.. kon alleen de snelheid nog maar voor een deel zien in het donker!
Maar waarom doet het lampje van mijn benzine meter het niet? Ok ok.. hij heeft het nooit gedaan.. dus missen doe ik em ook niet... maar nu er nieuwe lampjes in zitten zijn er al meer dingen gaan oplichten die ik nooit eerder had gezien
Hoe zit dat met die benzine meter? waar zit die sensor? okok.. bij de tank natuurlijk... maar waar?>???
Benzinemeter lampje?
Moderator: webmasters
Joris wrote:Wel ALLES vervangen he Bertram
Je hebt achterop je tellerunit een grijs kapje zitten die moet je los halen en daar onder zitten ook nog lampjes!
Of heb je dit al gedaan ?
hahaha.,..
Dank je.. maar zo ver was ik ook nog hoor Als ik iet doe.. doe ik het goed! maar ik moet richting mijn tank dus!
- Joris
- AX Master Spammer
TTF wrote:tank los, 2 ronde kapjes, 1 is benzine pomp ( geloof dat die het meeste rechts zit als je met je gezicht naar t stuur kijkt ) en de ander de sensor vlotter is, maar dat zie je snel genoeg.. naar de benzine pomp gaan 2 leidingen
De tank hoeft niet los als je de vlotter eruit wil halen hoor !
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79
idd, die van mij van de benzine doet het ook niet
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
zou zo maar kunnen... Verleden keer was de tank ook zo goed als leeg, maar niet branden. Ook niet wanneer je alleen contact even aandoet...
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
Klik Hier!!