Ik heb ff een vraagje.
Sinds ik mijn luchtfilter heb vervangen ruik ik een benzine lucht in de auto als ie stationair staat te draaien, bijv. bij een stoplicht. het is niet van de evt. auto voor me. ik weet niet if er meer mensen zijn die dit hebben?
250 km lijkt mij voldoende?? maar ik d8 dat er wel eens gepost was dat er ongeveer 1000 km mee moet zijn gereden voordat hij helemaal goed is ingeleerd. Ik zou ook alles ff nakijken (benzineleiding, klemmetjes benzinefilter enzo)
veel succes
Ik heb het ook alleen is het volgens mij wat meer een olielucht dan benzine.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Ik heb de buizen van de luchttoevoer eraf getrokken, dat maakt ook een vet geluid als ik het gaspedaal intrap...
Begrijp dan een paar dingen niet:
-Waarom zou ik dan eigenlijk nog een openluchtfilter nemen?
-je moet dus je computer opnieuw inlezen als je een luchtfilter neemt? Of juist niet?
- Moet ik hem dan ook opnieuw inlezen zo zonder buizen?
Rob GT wrote:Begrijp dan een paar dingen niet: -Waarom zou ik dan eigenlijk nog een openluchtfilter nemen? -je moet dus je computer opnieuw inlezen als je een luchtfilter neemt? Of juist niet?
Open luchtfilter laat meer lucht door dan een normale en hij is schoon te maken.
Het maakt niet uit of je je computer overnieuw inleest of niet hij past zn tabellen vanzelf aan.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Daarom moet je een goed openluchtfilter kopen. geen schuime maar een katoene bijvoorbeeld. Dan krijg je wel meer lucht maar niet meer zand Het filter is dan gewoon weg wat fijnmaziger.
Klopt het dat je een Green filter gewoon op de plaats van die ouwe kan doen en dat een K&N filter daar beter niet kan, maar met buizen naar voren, achter je radiateur moet worden gemaakt?
En daar ben ik dus mee bezig, alleen dat buizenstelsel is een probleem want me accu zit een beetje in de weg, maar nu heb ik gezien hoe Brain zijn intercooler heeft aangesloten en dat is ook een idee!