tank_driver wrote:mooi zo laat het nu maar lekker regenen dan regend het de 30e niet
IDD, dan raast de orkaan Wilma ff voorbij Welke AX zou blijven staan
Nu we het toch over het weer hebben, de AX is net als de ZX goed te besturen met een harde wind.
Ben zojuist terug na een ritje Noord-Holland en het waait lekker hard, dat vind de Xantia niet leuk Het is gelukkig niet zo erg als de Xsara Type-1 die ik had, dat was echt hard werken aan het stuur met een harde wind
TTF wrote:joris? peter ? martin? gaat 1 van jullie nog?
ik heb wat onderdelen voor henri106 maar zie de mogelijkheid niet om in nieuwegein te komen
Jah ik ben er wel. Moet ik wat voor je meenemen Is geen probleem hoor Laat maar effe horen op mijn nummer dat met 06 begint... (en dan verder gaat met 19602462)
sorry jongens ik kan niet. Het broertje van Tessa is jarig.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
TTF wrote:joris? peter ? martin? gaat 1 van jullie nog?
ik heb wat onderdelen voor henri106 maar zie de mogelijkheid niet om in nieuwegein te komen
Jah ik ben er wel. Moet ik wat voor je meenemen Is geen probleem hoor Laat maar effe horen op mijn nummer dat met 06 begint... (en dan verder gaat met 19602462)
toch bedankt voor het aanbod maar joris neemt al de spullen voor me me..
Is er iemand die in de buurt van SLICK woont en naar de meeting komt? Zo ja, is het dan misschien mogelijk dat iemand mijn morettes daar ophaalt en meeneemt naar de meeting?
Aangezien Witje niet berijdbaar, en de luistersalon dus niet verrijdbaar, is ga ik helaas niet komen morgen. (tenzij er vandaag een wonder gebeurd)
Da's het nadeel van ongelukjes...
Helaas, want had er zin in om weer eens een AX te zien
thommes wrote:ik kom ook wel ff langs, zal wel kijken of ik je morettes mee kan nemen anouschka, is hier om de hoek!
Hoe laat ben je er dan?
Als je dat zou willen doen ben je echt een schat! Scheelt mij heel veel kilometers namelijk. Kun je het me ff laten weten als je ze mee neemt? Dan zorg ik dat ik ook de meeting ben. Hoe laat ben jij er ongeveer? Zorg ik ervoor dat ik er dan ook ben!