Injectie Huizen!

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
FoxHunter
AX Master
AX Master

Injectie Huizen!

Post by FoxHunter »

Even een vraagje met betrekking op injectiehuizen...

Kan iemand mij hier meer informatie over geven? Als je van een 1.1 naar een 1.4 gaat, wat moet er dan gebeuren etc?

Het blok licht eral, maar alle gegevens van mijn injectiehuis duiden erop dat het injecthiehuis van een 1.1 is..

Ik wil nu eens een 1.4 injectiehuis plaatsen om te kijken of dit veel scheelt. Heb gehoord dat er dan ook andere computer moet komen, andere kabelboom etc..

Iemand die hier verstand van heeft?? Zo ja, wat kan ik het beste gebruiken, gewoon van een AX 1.4, of een 1.4 GT. Of een bosch systeem plaatsen??

Ik hoor het wel!
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

hebjij magnetti marelli dan?
dat zou het lastig maken.. want volgens mij zijn die er niet zoveel voor een 1.4

bosch systeem zou in dat geval het eenvoudigst zijn.

wat zou je dan nodig hebben?
computer + de weerstandjes die aan de onderkant zitten.. dus het hele blok met bevestiging zeg maar
het injectiehuis
en een kabelboompje

vast nog wel meer.. maar dat iig
Image

kevin.broke
AX Spaster Mammer

Post by kevin.broke »

hij heeft een magneti marelli. de losse weerstanden van een bosch (o.a. voor de brandstofpomp) zitten er volgens mij ingebouwd.

Volgens mij is het idd een magneti van een 1.1 op een 1.4 onderblok -> hij heeft meer koppel dan een 1.1 (bijv. van Drake), maar bovenin komt het vermogen er niet echt uit en hij is ook duidelijk minder fel op 't gas dan de GT van Ellen (originele 1.4 met Bosch inj. en zonder kat).

Er zit wel een katalysator onder bij FoxHunter.

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Als je magneti hebt dan kan je eigenlijk alleen het inlaatspruitstuk verwissellen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

Heeft een ZX een boschs of een magnetti systeem (1.4) ik weet nog een sloop zx te staan,

anders inderdaad draadboompje en de rest van de boschs rommel, maar fox wacht even tot volgende week nadat ik mijn bok geswapped heb, dan weet je zeker dat het ook gaat passen. Of anders moeten we van de week eff naar die zx rijden.

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Een zx kan ook bosch en magneti hebben. Het enige wat je kan doen is eventjes kijken.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Post Reply