Het valt me op dat hier op het forum geen jaartallen staan bij de geplaatste berichten, er staat alleen (b.v.) 'zo 16 okt'
Waarom geen jaartal er achter? dat is wel handig als het bericht ouder is als een jaar...
Verder kan je hier als gast posten, maar dat is wel onhandig als je vergeet in te loggen.
Zijn er speciale redenen voor om het hier zo te doen?
Bij de meeste fora zie je de complete data en het is 'members only' als je wilt posten, wel zo overzichtelijk.
Datum en tijds instellingen
Moderator: webmasters
Zorg ervoor dat er in je profiel het volgende staat bij de datumweergave (helemaal onderaan)
Dan heb je wel een volledige datumweergave met jaartal
Code: Select all
DMd, Y g:i:s A
Dan heb je wel een volledige datumweergave met jaartal
Re: Data
Stijn wrote:Het valt me op dat hier op het forum geen jaartallen staan bij de geplaatste berichten, er staat alleen (b.v.) 'zo 16 okt'
Waarom geen jaartal er achter? dat is wel handig als het bericht ouder is als een jaar...
Verder kan je hier als gast posten, maar dat is wel onhandig als je vergeet in te loggen.
Zijn er speciale redenen voor om het hier zo te doen?
Bij de meeste fora zie je de complete data en het is 'members only' als je wilt posten, wel zo overzichtelijk.
waarschijnlijk staat je persoonlijke instelling verkeerd.
Ik ga nu even naar jouw instellingen kijken het werkt nl wel.
gr Joost
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
Hoi Stijn,
ik heb je profiel aangepast naar een voor jou betere instelling
gr Joost
PS zoals Glenn hierboven vernoemd is een goede instelling
ik heb je profiel aangepast naar een voor jou betere instelling
gr Joost
PS zoals Glenn hierboven vernoemd
Code: Select all
DdM, Y g:i:s A
Stijn wrote:Thx, moet dit niet standaard zijn eigenlijk en hoe zit dat met postende gasten?
van nieuwe gebruikers en standaard gasten staat het al een jaartje goed, maar Stijn en andere zijn nog van voor die tijd dus moeten zelf hun profiel aanpassen.
en verder ik kan er weinig aan veranderen dat de servertijd verrot staat.
de GMT +1 staat netjes aan nl.