Aaaargh!! Waarom zit alles zo MUUUURvast?!
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX Spaster Mammer
Aaaargh!! Waarom zit alles zo MUUUURvast?!
Gisteren al anderhalf uur staan vechten op de sloop met een #@#$%*($# ruitensproeierpompje.
Vandaag krijg ik de tank van Ellen d'r GT niet los! Heeft er iemand een koevoet?
Vandaag krijg ik de tank van Ellen d'r GT niet los! Heeft er iemand een koevoet?
Re: Aaaargh!! Waarom zit alles zo MUUUURvast?!
kakanox wrote:Gisteren al anderhalf uur staan vechten op de sloop met een #@#$%*($# ruitensproeierpompje.
:
hahaha doet me denken aan ik krijg de middelste motorsteun niet los
pompje is gewoon trekken hoor
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Spaster Mammer
q01z wrote:plastic last anders niet zo heel best solderen gaat dan weer wel
maar euhm,.. die pompjes zitten wellus vast ja..
maaruhm, gewoon meer spinazie eten!
haha, ja idd! was vanmiddag op een sloop, daar werkt zo'n gigantische beer van een kop groter dan ik, 2x zo breed en een bierbuik - bij elkaar zo'n 170 kg ofzo gok ik
ik moest iets hebben uit een AX die achter een op elkaar gestapelde Kadett en Vectra lag... Hij schuift ze even 20cm op zodat ik er door kan, met de hand
Ik steek me daar niks in m'n zak zonder te betalen, dat weet ik wel!
-
- AX Master
dingen die echt vast kunnen zitten:
torsie staven.. uche uche
wielbouten.. (ja echt.. bij die 1.0 was ik bang dat ze gingen breken! en bij aadje trokken we wielspin!)
wielnaven.. bij Red-Devil trok mijn gereedschap het helemaal niet, uiteindelijk een 2m lange metalen buis over me gereedschap geschoven en dan kon ik m met veel moeite en een kromme buis de naaf los draaien. Bij Neonak heb ik ze nog niet los, ik heb echter wel me vorige momentsleutel erop kapot gedraait!
verder is het toch gewoon een kwestie van vaak loshalen?
torsie staven.. uche uche
wielbouten.. (ja echt.. bij die 1.0 was ik bang dat ze gingen breken! en bij aadje trokken we wielspin!)
wielnaven.. bij Red-Devil trok mijn gereedschap het helemaal niet, uiteindelijk een 2m lange metalen buis over me gereedschap geschoven en dan kon ik m met veel moeite en een kromme buis de naaf los draaien. Bij Neonak heb ik ze nog niet los, ik heb echter wel me vorige momentsleutel erop kapot gedraait!
verder is het toch gewoon een kwestie van vaak loshalen?
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX liefhebber
Saxo.VTS.16v wrote:q01z wrote:Bij Neonak heb ik ze nog niet los, ik heb echter wel me vorige momentsleutel erop kapot gedraait!
Een momentsleutel is ook niet gemaakt om dingen mee los te draaien
owhhh ik dacht dat je ze met een bepaald moment los moest draaien!
neej maar dat was hetgeen met de grootste arm dat ik toen in bezit had