Zit ik al tijdje mee in me hoofd, maar moet je tijd en spullen voor hebben. Ik heb geen las-apparatuur... En iemand moet die Chromestrippen kunnen CNCen ofzo...
vandaag bij de onderdelenboer voor wat dingen op te pikken en prijzen op te vragen.
stond daar toevallig een Citroën Assistance bus van Citroen garage van Empel (ja die ene die zo goed uit de anwb test kwam)
kerel was helemaal onwijs gek hij vond mijn auto echt super en de gril ook en baalde heel erg dat hij zijn camera niet bij had. mag hem nu pics sturen
afgelopen week in de stad een leuk probleempje. ik reed in een small 1 richtingsverkeerstraatje ligt daar weer eens een mega drempel.
gezien de geweldige drempel redde ik het niet en ben maar achteruitwaards terug de straat uit. Om die reden gaat waarschijnlijk het project voorbumper de verkoop in. Heb liever dat iemand hem kan gebruiken zonder hem verrot te rijden. Mijn orginele GT bumper met lagunasplitter zal uiteraard ook een strak uiterlijk gaan krijgen als die de musketier bumper gaat vervangen. Ik zet de musketier nog niet bij aangeboden neer aangezien ik nog geen tijd van wisselen kan aangeven. Mochten er echt geintresseerden zijn dan hoor ik het vast wel.
Jammer jammer jammer Joost Die bumper staat zo ontzettend mooi
op die AX van jou maar tjah, als het in de praktijk alleen maar nadelen
heeft dan moet je toch keuzes maken idd maar niet leuk lijkt me....
Joost, mijn complimenten zeg! (Al komen ze misschien wat laat!) Jouw AX is echt een bruut karretje geworden zo, echt super zeg! Moet natuurlijk ook wel als voorzitter
q01z wrote:mag ook wel he joost.. na 3x afgekeurd worden..
2x
Anouschka wrote:Joost, mijn complimenten zeg! (Al komen ze misschien wat laat!) Jouw AX is echt een bruut karretje geworden zo, echt super zeg! Moet natuurlijk ook wel als voorzitter
2Black wrote:Joost bedankt voor het brengen van de pootjes en dempers. Klinkt heel vet dat autotje van je!
Mooie knipperlichtjes ook.
Hoop volgende keer weer m?t AX op een meeting te komen.
dank je dank je,
je hebt flink moeten zoeken op de 3de pagina van de wie is wie's
Ik moet zeggen hij was vandaag weer om verliefd op te worden, na de wasbeurt van gisterenavond.
de meeste hadden het al gelezen, ik ga verhuizen.
Morgen (voor de meeste vandaag) ga ik de sleutel van het nieuwe huis al krijgen. Die week erop ben ik zowaar al verhuisd. Helaas is KPN niet zo snel als ik en duurt het nog even voordat ik weer 24/7 online ben. Dat zal tijdelijk 8/5 zijn . Maar ik krijg wel een adsl2+ 20Mbit binnen
Met het verhuizen hebben we 1 kamer die nog niet ingericht hoeft te worden. die is voor de derde die wel meeverhuisd maar niet hoeft te sjouwen enkel te groeien. In september zullen jullie hopelijk zien wie dat is.