enkele/dubbele ruitenwisser
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- Beginnend AX liefhebber
enkele/dubbele ruitenwisser
Tot mijn verbazing staat hier nog geen post over het vervangen van die enkele ruitenwisser voor een dubbele1 iemand er ervaring mee? zijn er simpele zelfbouwpakketjes oid te krijgen???
boem is ho broem is go
-
- AX Master Spammer
Waarom zou je een dubbele ruitewisser willen hebben. De Porsche Carrera Cupauto heeft er ook maar 1
Maar serieus, het zou een hels karwij zijn en je schiet er geen fluit mee op. Kijk maar naar de 205, die wist met z'n 2 kleine ruitewissertjes echt niet veel beter dan de ax.
Maar serieus, het zou een hels karwij zijn en je schiet er geen fluit mee op. Kijk maar naar de 205, die wist met z'n 2 kleine ruitewissertjes echt niet veel beter dan de ax.
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
-
Kakelbont wrote:Waarom zou je een dubbele ruitewisser willen hebben. De Porsche Carrera Cupauto heeft er ook maar 1
Maar serieus, het zou een hels karwij zijn en je schiet er geen fluit mee op. Kijk maar naar de 205, die wist met z'n 2 kleine ruitewissertjes echt niet veel beter dan de AX.
maar de ruitenwisser voor de bestuurder geeft wel een groot oppervlak, wel handiger voor langere mensen
aldodrenthe wrote::( jammmer jammer....heb mar zo'n irritant klein stukkie raam zichtbaar als het regent.,.....
Heb je er dan wel de goede wisser op zitten?? Ik ging de mijne toen vervangen, hup naar de h@lfrots, ik kijk op die verpakkingen, is ie veel groter dan degene die er op zat! Nu heb ik ineens wel zicht....
Ax 1.1 tge "Prullenbak Op Wielen"
-
-
ruitenwisser te kort
had er idd een te korte ruitenwisser opzitten...alleen nieuw probleem...bij lage snelheid wis ik ook de motorkap.....
boem is ho broem is go