Brutus wrote:hoe vaak gaan we zeggen dat Brutus verslaafd is aan het goddelijke goudgele drankje met een witte kraag? Lijkt me niet de bedoeling van dit topic
altijd maar toezeggen om mensen te helpen (meestal ICT-problemen!)
hahahha,...... ik zeg het toch ook niet meer,.....ok ik draai er een beetje omheen....maar je omschrijving alleen al
iig,..sorry......ik zal er ook niet meer omheen draaien......
Oow dat laatste is prettig.......bedankt voor de tip
Die pijltjes staan natuurlijk wel aardig, maar we horen natuurlijk liever de anecdotes Ik bedoel: perfectionistisch is natuurlijk wel aardig maar het wordt pas leuk als je zes uur aan een houten keukenstoel hebt staan schuren en lakken als je vriendin er een dag later op staat om het plafond te witten (waar gebeurt, ex-vriendin )
Ik heb zelf bijvoorbeeld de neiging om overal enthousiast in te duiken. Kwam er vandaag weer erg veel kantoorhumor op de email voorbij, beetje doorsturen. Kreeg ik vrij snel een email terug dat "niet iedereen hier van gedient was". En dan nog vrij zacht uitgedrukt.... Wordt weer een fijn functio gesprek.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Ik heb in een opwelling 2 veel te foute embleempjes gekocht en een foute brandblusser ze hebben een enorm bling bling gehalte..... waar ik niet echt fan van ben....
Zonde van de centjes.....
iemand interesse in bling bling ?.......ik moet er weer vanaf...
Best prettig om deze oude topic weer tot leven te roepen,..... we zijn weer een aantal maanden verder.... wat is er gebeurd op de AX club !
- Brutus is volgens mij van de drank af....
- Iedereen wil dit jaar opeens winterbanden terwijl het weer een recordjaar qua warmte was....
- Marc heeft een groene kamer
- Marc is een echte notenbakker geworden
- Marc zijn GT is nog steeds de oprit niet afgekomen
- Marc heeft de laatste tijd minder woedeaanvallen
- Arnie gebruikt zijn shirt als tijgervelletje (op de vloer)
- We hebber een dondersteentje van een dame gehad die op sexueel gebied weinig schaamte had
- Kaka is een AX sloperij begonnen.
- Browny is nu echt serieus door het AX virus getroffen
- Er zijn 7 Friese termen en 2 linburgse termen voorbij gekomen.
- Ik heb mij serieus doodgelachen om Peters Sexuele uitspatingen...
Rock's wrote:Heb ik iets gemist...... laat het ons weten....
Nou....
- Aad kan geen plaatjes posten bijvoorbeeld - Weer een paar leden er bij die hun hand niet omdraaien voor een blokje omwisselen.
- was geen Arne waar het t-shirt als tijgervelletje op de grond ligt - ik heb in dusdanige mate Het Blok gevolgd dat ik er zelfs op tv heb rondgelopen
Doet je wireless internet het al/nog steeds, Aad?
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage