Ho-ijzers
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Ho-ijzers
Ik ben alles behalve tevreden over de remmen die nu op mijn ax zitten,
schijven remmen matig, en zijn daarbovenop snel heet en trekken krom.
besloten is om dan ook GT veerpoten te monteren, maar ik heb nog geen remschijven, liefst zoek ik geperforeerde schijven zonder groeven.
het enige wat ik tot nu toe heb gevonden zijn de schijven van dpt:
http://www.sandtler.de/katalogangebote/ ... _index.htm
en brembo schijnt iets te hebben, maar daar kan ik niks van vinden.
wie weet er behalve deze schijven welke keuze's er nog meer zijn
schijven remmen matig, en zijn daarbovenop snel heet en trekken krom.
besloten is om dan ook GT veerpoten te monteren, maar ik heb nog geen remschijven, liefst zoek ik geperforeerde schijven zonder groeven.
het enige wat ik tot nu toe heb gevonden zijn de schijven van dpt:
http://www.sandtler.de/katalogangebote/ ... _index.htm
en brembo schijnt iets te hebben, maar daar kan ik niks van vinden.
wie weet er behalve deze schijven welke keuze's er nog meer zijn
stond eerst ook een setje op marktplaats voor 59 euro dacht ik ?
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
excusses, waren de kleine lettertjes denk ik
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Ik vond de remmen standaard ook bagger.
Heb nog steeds mijn 1.1i remklauwen en schijven.
Maar dan wel High Performance spul.
Brembo gegroefde remschijven met EBC Greenstuff remblokken.
Kost wat. Maar je hebt ook wat. Het remt als een dwaas.
Hoe heter je remmen. Hoe beter ze werken.
Plus het mega voordeel. De remstof die eraf komt blijft nauwelijks op je velg plakken. Schoonmaken zonder schrobben dus.
Heb nog steeds mijn 1.1i remklauwen en schijven.
Maar dan wel High Performance spul.
Brembo gegroefde remschijven met EBC Greenstuff remblokken.
Kost wat. Maar je hebt ook wat. Het remt als een dwaas.
Hoe heter je remmen. Hoe beter ze werken.
Plus het mega voordeel. De remstof die eraf komt blijft nauwelijks op je velg plakken. Schoonmaken zonder schrobben dus.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Buks wrote:dan ben ik voor het eerst blij dat ik staal heb Denk je dat het ook echt effect heeft om te upgraden?
Durf ik eerlijk gezegd niks over te zeggen. Zit trouwens net te twijfelen of 13-inch staal wel past op een GT... zal ik het morgen even voor je proberen?
-> Leg ik even het reservewiel voor om de GT van Ellen. Overigens: Ze heeft volgens mij ook een 13-inch reservewiel...
Re: Ho-ijzers
Drake wrote:Ik ben alles behalve tevreden over de remmen die nu op mijn AX zitten,
schijven remmen matig, en zijn daarbovenop snel heet en trekken krom.
besloten is om dan ook GT veerpoten te monteren, maar ik heb nog geen remschijven, liefst zoek ik geperforeerde schijven zonder groeven.
het enige wat ik tot nu toe heb gevonden zijn de schijven van dpt:
http://www.sandtler.de/katalogangebote/ ... _index.htm
en brembo schijnt iets te hebben, maar daar kan ik niks van vinden.
wie weet er behalve deze schijven welke keuze's er nog meer zijn
Heb je 3 of 4 gats, ik heb nog goede 3 gats GT schijven liggen met eventueel remklauwen(wel reviseren denk ik) en blokken, voor weinig
ok de poot is anders, maar als de klauwen gelijk zijn wat is dan de reden dat die schijven met 13 inch staal niet passen? Is het dan dat de klauw t.o.v. het centrum van de naaf een andere positie heeft ofzo (dus dat die afstand een cm groter is waardoor er een schijf met een diameter van 2cm groter in kan?)
Buks wrote:wat is dan de reden dat die schijven met 13 inch staal niet passen? Is het dan dat de klauw t.o.v. het centrum van de naaf een andere positie heeft ofzo (dus dat die afstand een cm groter is waardoor er een schijf met een diameter van 2cm groter in kan?)
klopt!
ook de remblokjes zijn hetzelfde.
(Was bij de auto handel en die zei ach neem toch gelijk schijven erbij a 38 euro. Jaja zei ik en nu de goede maat nog toen werd het 75 euro)
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio