Schakelstangetje?
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Schakelstangetje?
U ziet hierboven een foto...
Het schakelstangetje komt op een plaatje van de bak terecht.. echter er is nog een bolletje vrij ....
waarvoor is dit en wat moet ik hiermee? IK heb inmiddelsbegrepen dit ik niks mis daar... maar waarvoor is het dan wel?
ondanks dat ik het plaatje niet kan zien (ik weet je wachtwoord niet ) weet ik wel wat je bedoeld
ik heb het schakelstangetje op beide bolletjes gehad. het valt mij alleen op dat het ene bolletje (volgens mij bovenste) veel directer/korter schakelt, dit is ook logisch omdat de 'arm' korter is. echter zit je er dan wel snel naast en moet je zelf dus ook heel precies zijn!
ik heb het schakelstangetje op beide bolletjes gehad. het valt mij alleen op dat het ene bolletje (volgens mij bovenste) veel directer/korter schakelt, dit is ook logisch omdat de 'arm' korter is. echter zit je er dan wel snel naast en moet je zelf dus ook heel precies zijn!
Off topic:
Volgens mij zitten bij al die schakelstangen bolletjes vol met zand of troep. Begint steeds zwaarder te schakelen.
Meerdere met hetzelfde probleem? Zeker simpel op te lossen door ze allemaal ff los te halen en schoon te maken en nieuw vet erin te doen?
Volgens mij zitten bij al die schakelstangen bolletjes vol met zand of troep. Begint steeds zwaarder te schakelen.
Meerdere met hetzelfde probleem? Zeker simpel op te lossen door ze allemaal ff los te halen en schoon te maken en nieuw vet erin te doen?
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.
Weer een to-do puntje erbij dan.
Meteen de handrem kabels maar vervangen als ie toch op de brug moet. hehehe. Als ik nu vol aan de handrem trek op de snelweg. Dan gaat alleen het stop lampje branden.
Meteen de handrem kabels maar vervangen als ie toch op de brug moet. hehehe. Als ik nu vol aan de handrem trek op de snelweg. Dan gaat alleen het stop lampje branden.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
Wie ben ik.... Klik.
Mark wrote:Als ik nu vol aan de handrem trek op de snelweg. Dan gaat alleen het stop lampje branden.
test het persoonlijk toch liever op een andere manier.....
Schakelstangetjes staan bij mij voor aankomend weekend op het programma. Bak schakelt ook erg stroef sinds een paar weken en de bakolie is nog prima op peil.
Had ergens gelezen dat silicone spray dat wel goed doet, nog meer suggesties?
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage