Vreugde topic!!
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX Master Spammer
Vreugde topic!!
Waarom hadden wij dat nog niet?!
Ik begin: Mijn auto gaat steeds harder lopen! Vorige eigenaar heeft er zo rustig mee gereden dattie wat lui geworden was. Jippie
Punt 2: Ik moest vandaag werken (aardappels rooien) maar wordt net gebeld dat ik wat kan uitslapen want het land is wat te nat dus we beginnen over een paar uus pas. Terug naar bed dus.
Ik begin: Mijn auto gaat steeds harder lopen! Vorige eigenaar heeft er zo rustig mee gereden dattie wat lui geworden was. Jippie
Punt 2: Ik moest vandaag werken (aardappels rooien) maar wordt net gebeld dat ik wat kan uitslapen want het land is wat te nat dus we beginnen over een paar uus pas. Terug naar bed dus.
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
-
- Vlotte starter
1.4deetje wrote:Heb gisteren een leuke avond gehad met mijn ex, das mijn vreugde moment
mijn vreugde is, dat jij het naar je zin heb gehad (was toevallig niet mijn ex ook? )
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX liefhebber
Maarten v E wrote:mijn vreugde
de 1e keer gewonnen met voetbal dit seizoen,
moet ik me nu schamen?
haha ja! je voetbalt!! whaha
ik ontdekte gister dat we met competitietennis ruim eerste staan ik hoefde gister niet mee te doen maar we hebben voormalig nummer 1 met 6-0 gewonnen dus nu staan we met 14 tegen 8 voor (andere uitslagen weet ik niet)
FoxHunter wrote:1.4deetje wrote:Heb gisteren een leuke avond gehad met mijn ex, das mijn vreugde moment
mijn vreugde is, dat jij het naar je zin heb gehad (was toevallig niet mijn ex ook? )
Denk het niet, ze valt alleen op hele knappe jongens
Nu met gereviseerde kop en nieuwe pakkingen.
Vaarwel olie lekkage!!!!!!!!!!!!!! :wave
Vaarwel olie lekkage!!!!!!!!!!!!!! :wave
Vreugde?
Ik zat donderdag in de kroeg... Voor de avond kon ik 18 bier betalen.. maar de vriendelijke barvrouw zei dat ik er maar 7 moest betalen... Heb de rest allemaal gratis gekregen... Woei!
Vrijdag personeelsfeest.. Zoveel bier gedronken, kruipend de bus in...en geen rekening betaald (ow ja.. het was een personeelsfeest? ach.. mag de pret niet drukken!)
Zaterdag voetbal... Bier was bijna op.. wedstrijd zou beginnen... komen wat vrienden met een drietal kratten aangewandeld.. Woei..
Zondag wedstrijd gewonnen... staat mijn vader klaar met een biertje om de overwinning te vieren? hahaha...
Geweldige mensen om me heen!! Alleen dat is al vreugde...
(Aad.. zeg het maar hoor.. I'm an alcoholic...)
Ik zat donderdag in de kroeg... Voor de avond kon ik 18 bier betalen.. maar de vriendelijke barvrouw zei dat ik er maar 7 moest betalen... Heb de rest allemaal gratis gekregen... Woei!
Vrijdag personeelsfeest.. Zoveel bier gedronken, kruipend de bus in...en geen rekening betaald (ow ja.. het was een personeelsfeest? ach.. mag de pret niet drukken!)
Zaterdag voetbal... Bier was bijna op.. wedstrijd zou beginnen... komen wat vrienden met een drietal kratten aangewandeld.. Woei..
Zondag wedstrijd gewonnen... staat mijn vader klaar met een biertje om de overwinning te vieren? hahaha...
Geweldige mensen om me heen!! Alleen dat is al vreugde...
(Aad.. zeg het maar hoor.. I'm an alcoholic...)