Ook met een emmertje (turttle) sop. Een keer per maand ongeveer.
De voorruit neem ik om de week / om de twee weken ff af.
In maart een keer de onderkant voor de pekel (hoe vaak doen jullie dat?)
En omdat het ontwasem-seizoen is begonnen afgelopen maandag de binnenkant van de voorruit grondig ontvet
Leuk artikel trouwens
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Van de week voor t eerst sinds ik m heb (een half jaar, dik 10.000 km) de stofzuiger erdoorheen getrokken. Nu lijkt t van binnen ineens een echte auto...
Buitenkant heb ik bij aanschaf een keer gedaan, ook gepoetst dus. Hij begint nu weer wat dofjes te worden, en gezien de opkomende winter, denk ik dat er binnenkort es ff flink op los ga poetsen. Dan moet ie t tot maart ofzo maar weer zien uit te houden
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Is bij mij nu zo'n beetje 5 weken geleden. En hij is nu smerig, niet normaal meer! Er ligt een hele waas van zand over dus ik denk dat ik morgen maar eens aan de slag ga met de hogedrukspuit en daarna een gigantische emmer sop.
Anouschka wrote:Is bij mij nu zo'n beetje 5 weken geleden. En hij is nu smerig, niet normaal meer! Er ligt een hele waas van zand over dus ik denk dat ik morgen maar eens aan de slag ga met de hogedrukspuit en daarna een gigantische emmer sop.
Als je dat parkeerplekje bij de Dirk in Amersfoort blijft gebruiken is het dweilen met de kraan open. Ik woon er vlak bij en zie je daar regelmatig staan. E?n grote zandbak daar... onze auto zit er ook helemaal onder. (zal verder niet zeiken over al die mensen die bij gratis bij ons in de wijk parkeren en in het centrum werken )
Heb de volvo nog niet gewassen sinds ik 'm heb, alleen de binnenkant. Meestal doe ik dat zo eens in de twee maanden.
nou, net gewassen en in de was gezet
eerst met water zand eraf, toen met water en sop, droog gemaakt met doek en daarna Commandant 5 erop
ziet er goed uit