Wit of zwart, allebij na en voordelen, wit staat wat netter vind ik, zwart is wat stoerder , tis dat ik 2 zwarte heb maar een witte zou ik helemaal geen probleem vinden .
Zwart en rood zijn meer mijn standaard kleuren. Heb et niet zo met wit. Maar das verder ook nie belangrijk
Suc6 met je project en hopelijk krijg je niet zoveel gezeik met deze als met die andere
Wit niet mooi? Ik vind 't prachtig.. Is in elk geval geen zwart! Er zijn al teveel mooie zwarte AXen.. vind 't bijna jammer om 'm niet-standaard te hebben straks..
kakanox wrote:Wit niet mooi? Ik vind 't prachtig.. Is in elk geval geen zwart! Er zijn al teveel mooie zwarte AXen.. vind 't bijna jammer om 'm niet-standaard te hebben straks..
Ach jah, smaken verschillen he
Zou m'n auto liever in een geheel andere kleur willen hebben, maar die kleur moet ik er dan speciaal op spuiten en dat kost weer veel teveel geld. Dus dat gaan we maar niet doen
thnx zit eigenlijk te dubben of ik, nu ik toch zo extreem bezig ben, misschien niet toch voor een 1.6 16V moet kiezen om op te bouwen.. duurt wat langer, (vooral ivm financien) maar dan heb je ook wat, en het is betrouwbaarder dan een 1.6 8V met turbo... en echt definitief de snelste van de club zijn is ook leuk
kakanox wrote:thnx zit eigenlijk te dubben of ik, nu ik toch zo extreem bezig ben, misschien niet toch voor een 1.6 16V moet kiezen om op te bouwen.. duurt wat langer, (vooral ivm financien) maar dan heb je ook wat, en het is betrouwbaarder dan een 1.6 8V met turbo... en echt definitief de snelste van de club zijn is ook leuk
och och hoog in zn bol
maar wrm is dat betrouwbaarder dan een 16v??
een 16V blok, daar schijnen standaard al gesmede zuigers in te zitten. die kunnen wat meer hebben dan die uit de 8V. Kan je dus met drukken wat meer op z'n donder geven dan de 8V.
en idd, 280 pk ga ik niet redden... wist niet dat hij inmiddels zoveel had? ik dacht dat het bij 180 pk bleef...
Holy crap! Dat is pas echt strakke shit!
Nou jah, je kan dan wel niet de snelste zijn, globaal gezien, maar wel de snelste van deze club en van et land
Bovendien zal je hier ook de eerste zijn
ik zou 't ook wel leuk vinden.. maar 't wordt dan wel een HEEL langlopend project. heb misschien m'n auto de komende tijd meer nodig voor m'n werk, dus ik kan het me niet permitteren om geen auto te hebben. Dus alles in een bok testen, dan inbouwen en dan moet het direct werken.. kan misschien een weekje ofzo Ellen d'r GT lenen, maar langer echt niet.
Mogelijk dat ik dus eerst deze 1.6 erin gooi (hopelijk met een wat pittigere nokkenas erin ), en daar gewoon mee ga rijden terwijl ik aan de ombouw werk. Misschien zorg ik wel voor een project-AX ofzo.. ik weet 't nog niet!