Boterham met pindakaas en suiker...
Groenten met aardappels standaard prakken, met een kuiltje voor de jus.
Drop met winegums.
Babi pangang, maar dan ipv nasi of rijst patat erbij!!! Maak me gek!
500 g magere runderlappen 2 uien 50 g boter 1 dl azijn 1 laurierblad 1 kruidnagel 1 tl tijm 1 el suiker 1 el stroop 1 plakjes peperkoek zout, versgemalen peper bereidingswijze
snij het vlees in stukjes voeg zout, peper, laurierblad, azijn en tijm toe en meng alles goed laat het vlees min. 8 uur marineren snipper de ui en fruit de ui in een klein deel van de boter schep het vlees uit de marinade en dep het droog (1 dl van het vocht opvangen en bewaren!) bak het vlees in de rest van de boter voeg de gebakken ui, de suiker, de stroop, het marinade vocht (eerst zeven), de peperkoek (in kleine blokjes) aan het vlees toe laat dit vlees mengsel 2 uur sudderen op laag vuur, af en toe roeren lekker met fruitjes
Hoezo honger nu???
Ik heb het natuurlijk wel over origineel Limburs zuurvlees:wink: Denk dat je recept niet hetgene is wat ik bedoelde. Maar dat recept van je klink in ieder geval lekker
De tonijnsalade van La Place! Die is echt zo goddelijk lekker. Behalve als mijn collega's geen zin hebben om de tomaten fijn te hakken en er dus giga stukken in gooien. Maar verder is die salade echt onweerstaanbaar gewoon, als we dat hebben eet ik de hele week ciabatta's met tonijnsalade!
ik heb een natuurlijke drang minimaal 1 a 2 x per week ongeveer 70 kilometer te rijden voor een broodje doner kebab. Vreemd? nou wacht maar tot je een eentje hebt gegeten
gr Maarten
Als je een goede kebab wil eten moet je eens naar bilzen gaan aan het station ligt er daar een kebabzaak die alle zaken overtreft
ik heb een natuurlijke drang minimaal 1 a 2 x per week ongeveer 70 kilometer te rijden voor een broodje doner kebab. Vreemd? nou wacht maar tot je een eentje hebt gegeten
gr Maarten
Als je een goede kebab wil eten moet je eens naar bilzen gaan aan het station ligt er daar een kebabzaak die alle zaken overtreft
DOLU ! ! !
Goede kebap daar
De vraag in het leven is: Gaan we door of slaan we af?
Maar voor de meesten is het: Slaan we door of gaan we af?
Yum Yum noodles, helemaal geweldig, maar alleen noodles van dit merk de rest heeft altijd van die bijsmaakjes en altijd wat negatiefs, jammer genoeg zijn deze steeds moeilijker te vinden
gr Maarten
naar mijn mening is ALI BABA in Maaseik niet te overtreffen