q01z wrote:tsja.. ik denk erover om het eerst even volledig te laten reviseren.. in dit geval zou geld toch geen rol spelen.. gelijk maximaal vlakken dan ook..
ennuhm niet alles is wat het lijkt he erik.. je kan wel pk's hebben, maar verdeeld over 2 motoren schiet dat nog niet op
Ik heb plannen om de nieuwe motor op de achterwielen te zetten. Ik heb al een nieuwe ecu liggen die ik in Duitsland heb weten te bemachtigen. Die ecu stuurt 2 motoren aan en ik zit te denken aan een systeem dat bepaalt welk wiel het hoeveel vermogen krijgt.
q01z wrote:tsja.. ik denk erover om het eerst even volledig te laten reviseren.. in dit geval zou geld toch geen rol spelen.. gelijk maximaal vlakken dan ook..
ennuhm niet alles is wat het lijkt he erik.. je kan wel pk's hebben, maar verdeeld over 2 motoren schiet dat nog niet op
Ik heb plannen om de nieuwe motor op de achterwielen te zetten. Ik heb al een nieuwe ecu liggen die ik in Duitsland heb weten te bemachtigen. Die ecu stuurt 2 motoren aan en ik zit te denken aan een systeem dat bepaalt welk wiel het hoeveel vermogen krijgt.
wat loop jij nou weer allemaal te zwetzen geloof dr echt geen zak van, kan niet eens man jij hebt echt geen verstand van auto' he
Ok genoeg geluld. Ik weet niet wat ik er nu van moet denken!! Marc heb je nou serieus een 1.6 16v en 42mm webers besteld bij Biesheuvel?
Want met AX-weekend vertelde je me nog iets met bankrekening en rode cijfers.... Ik bedoel.... Ik zit ieder weekend bij Antoine Biesheuvel en weet wat die webers alleen al kosten
1.6 16v komt erin zodra het 4gaats cup onderstel eronder zit.. als dat er onder zit en mijn Devil uitlaat systeem binnen komt.. dan kan ik beginnen aan het frunnikken met de 16v
zoals uiteraard verwacht komt alle injectietroep er niet op, dat gaat regelrecht de vuilnisemmer in.. de 2 net ietsje scherpere nokkenasjes die erin zouden liggen laat ik er maar inliggen, omdat ik daar nog geen vervangers voor heb.. verder wacht ik op mn 2 42mm weber carberateurs die meneer Biesheuvel vd week komt brengen. Inlaat spruitstuk bestaat hier uiteraard niet voor, maar zoals misschien gezien in het topic over de Astra Turbo ken ik hier wel mensen voor..
ik zou dan als het goed is gelijk van alle problemen afzijn waar peter tegenaan loopt..
wanneer alles erin ligt hangt af vd levering vd onderdelen.. blok staat ook nog niet in de schuur maar is onderweg..
handig zo'n erfenisje
gedroomt vermogen: nah met beetje setup en moeite toch wel over de 160pk
maar euhmm als je 24/7 thuis zit.. dan ga je je vervelen.. zo boeiend is het forum niet momenteel :rolL: en me game pc is dood.. geen geld om andere dingen te doen, geen weer voor tennis.. nix te doen aan me auto's... tsja..
maar euhmm als je 24/7 thuis zit.. dan ga je je vervelen.. zo boeiend is het forum niet momenteel :rolL: en me game pc is dood.. geen geld om andere dingen te doen, geen weer voor tennis.. nix te doen aan me auto's... tsja..
1 Ding: Ga werken! Je kan mij echt niet wijsmaken dat je niks kan vinden. Ookal heeft het niks met je vakgebied te maken kun je je er nog wel voor inzetten om iig iets te verdienen.
kakanox wrote:ben ik eigenlijk met je eens Arne, overal is wel werk te vinden.
@ q01z: als je weer naar je kamer gaat, hebben ze bij upc nog wel wat
Vindt dat altijd zulke onzin dat mensen lopen te zeiken dat ze geen werk kunnen vinden. Werk zat! Je moet je soms alleen ff aanpassen en niet ZELF te hoge eisen stellen aan je werkplek. Desnoods word je autopoetser, who cares! Dan heb je wel weer wat te makken in de maand.