Rare eetgewoontes
Moderators: Rock's, webmasters
Rare eetgewoontes
Ik vroeg me zojuist bij de koelkast af.. hebben jullie ook rare eetgewoontes?
ik begin maar.. ik kan ongelofelijk vreten.. alles door elkaar.. maakt niets uit..
maar ik vind het bijv ook lekker om puur saus te eten.. dus mayonaise of mosterd of sambal.. gewoon puur
of op een speculaasje.. maar dat heb ik al lang niet meer gedaan
jullie?
ik begin maar.. ik kan ongelofelijk vreten.. alles door elkaar.. maakt niets uit..
maar ik vind het bijv ook lekker om puur saus te eten.. dus mayonaise of mosterd of sambal.. gewoon puur
jullie?
-
- AX super weirdo
Ik heb een fetisch voor eten,....... ik kan de hele dag eten....heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk !!!
Ik heb op mijn werk 6 lade's waarvan maar 3 lades met kantoorbenodigdheden,...... at zit er in de andere 3 lade's momenteel.
- 3 unox Rookworsten
- 3 Blikjes knakworsten
- Mayonaise
- Hot Ketchup
- Maggi
- Peper
- 2 soorten vitamine pillen
- 1 pak sausysenbroodjes
- 1 aangebroken 1,5 kilozak mini mars,bounty,milkyway,snickers (zit denk ik nog kitootje in
- 1 volle 1,5 kilozak van die mini's
- minstens 30 normale maat snickers
- minstens 30 normale marsen
- ongeveer 15 normale bounty's
- 2 nutsen
- ongeveer 20 Kitt Katt Chunky's
- Mostertzakjes
- 4 appels (Gala)
- zak honigdrop (voor als ik keelpijn krijg )
Dit lijkt overdreven,......maar dit is 100% waar ! (moet wel zeggen dat mijn voorrad momenteel optimaal is,..... is wel eens minder geweest)
Verder hebben we voor lunch:
- Dinsdag Pizzadag
- Woensdag Tokodag (indisch)
- Donderdag Patatdag
- Vrijdag Kibbeling (Visdag)
Maandag natuurlijk gewoon tarweboterhammetjes,.....meestal heb ik daar een stukje beest op,.... maar ook wel eens kaas met tomaat of augurk........hmmmmmmmm
Verder hebben ik en mijn blokmaten het bijna allen maar over eten (en sex) dagelijks......
'Savonds koken wij meestal voor een gezin,..... en het gaat nog allemaal op ook..... nope Miep eet niet echt veel,....... ik ga meestal net iets over mijn tax....... gelukkig hoef ik 's avonds niets te doen en lig ik lekker op de bank.........
Eten is het mooiste wat er is !!!!!!!!!!
Ik lust alles en op elk moment van de dag...... miep komt in het weekeinde wel eens uit bed om een uurtje of 9 terwijk ik net een paar frikadelletjes aan het frituren ben,...... en een lekker restje zuur/of boerenkool aan het maken ben....... alsof er regels zijn wanneer je wat moet eten....
Lievelingskorst.......boerenkool !
Lievelingsondbijt,.....Engels ondbijtje,....... oeh.....lekker,lekker,lekker.....
Ik heb op mijn werk 6 lade's waarvan maar 3 lades met kantoorbenodigdheden,...... at zit er in de andere 3 lade's momenteel.
- 3 unox Rookworsten
- 3 Blikjes knakworsten
- Mayonaise
- Hot Ketchup
- Maggi
- Peper
- 2 soorten vitamine pillen
- 1 pak sausysenbroodjes
- 1 aangebroken 1,5 kilozak mini mars,bounty,milkyway,snickers (zit denk ik nog kitootje in
- 1 volle 1,5 kilozak van die mini's
- minstens 30 normale maat snickers
- minstens 30 normale marsen
- ongeveer 15 normale bounty's
- 2 nutsen
- ongeveer 20 Kitt Katt Chunky's
- Mostertzakjes
- 4 appels (Gala)
- zak honigdrop (voor als ik keelpijn krijg )
Dit lijkt overdreven,......maar dit is 100% waar ! (moet wel zeggen dat mijn voorrad momenteel optimaal is,..... is wel eens minder geweest)
Verder hebben we voor lunch:
- Dinsdag Pizzadag
- Woensdag Tokodag (indisch)
- Donderdag Patatdag
- Vrijdag Kibbeling (Visdag)
Maandag natuurlijk gewoon tarweboterhammetjes,.....meestal heb ik daar een stukje beest op,.... maar ook wel eens kaas met tomaat of augurk........hmmmmmmmm
Verder hebben ik en mijn blokmaten het bijna allen maar over eten (en sex) dagelijks......
'Savonds koken wij meestal voor een gezin,..... en het gaat nog allemaal op ook..... nope Miep eet niet echt veel,....... ik ga meestal net iets over mijn tax....... gelukkig hoef ik 's avonds niets te doen en lig ik lekker op de bank.........
Eten is het mooiste wat er is !!!!!!!!!!
Ik lust alles en op elk moment van de dag...... miep komt in het weekeinde wel eens uit bed om een uurtje of 9 terwijk ik net een paar frikadelletjes aan het frituren ben,...... en een lekker restje zuur/of boerenkool aan het maken ben....... alsof er regels zijn wanneer je wat moet eten....
Lievelingskorst.......boerenkool !
Lievelingsondbijt,.....Engels ondbijtje,....... oeh.....lekker,lekker,lekker.....
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
-
- AX liefhebber
Re: Rare eetgewoontes
q01z wrote:Ik vroeg me zojuist bij de koelkast af.. hebben jullie ook rare eetgewoontes?
jullie?
Pure mayonaise, mosterd of sambal???
Lijkt me niet leuk om jouw maag/darmen of aars te zijn ! hehe
Ik weet dat hier sommige mensen niet helemaal 100% zijn, maar dit slaat alles.
De vraag in het leven is: Gaan we door of slaan we af?
Maar voor de meesten is het: Slaan we door of gaan we af?
Maar voor de meesten is het: Slaan we door of gaan we af?
ik ook honger hebben!!
en ik heb net een heel pak speculaasjes achter elkaar leeg zitten eten
geweldig trouwens dit.. dat er dus nog meer gestoorden zijn zoals ik
elk moment vd dag alles kunnen eten heb ik ookecht.. en ik wordt er (nog) niet dikker van ook.. helemaal geweldig
owhja.. behalve brood trouwens.. ontbijten kost bij mij echt moeite.. maar dat is omdat wij meestal 'magnetronbrood' hebben
en ik heb net een heel pak speculaasjes achter elkaar leeg zitten eten
geweldig trouwens dit.. dat er dus nog meer gestoorden zijn zoals ik
elk moment vd dag alles kunnen eten heb ik ookecht.. en ik wordt er (nog) niet dikker van ook.. helemaal geweldig
owhja.. behalve brood trouwens.. ontbijten kost bij mij echt moeite.. maar dat is omdat wij meestal 'magnetronbrood' hebben
Pure mayonaise, mosterd of sambal???
Lijkt me niet leuk om jouw maag/darmen of aars te zijn ! hehe
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Geweldig wat een opmerking zeg.......
volgens mij is dat spul wel blij overigens kunnen ze zo doorvoeren het glijd er gewoon weer uit
maar goed eet van alles zelf en heel erg veel tegelijk wordt er net als marc niet dikker van......
Warm eten is minimaal 2 borden en gem 18 sneden brood per dag.......
Groeten,
Eric
Marc ik hou jou verantwoordelijk voor mijn xtra vetrol die ik vanaaf weer ga cre?ren
Een topic maken over eten, alsof een AX verslaving nog niej genoeg was
De bussen chips en chocolade zijn op dus nu moet ik helemaal naar de koelkast lopen om die te plunderen
Een topic maken over eten, alsof een AX verslaving nog niej genoeg was
De bussen chips en chocolade zijn op dus nu moet ik helemaal naar de koelkast lopen om die te plunderen
Harttransplantatie is geslaagd!
Nu in de testfase beland...
Nu in de testfase beland...
-
- AX liefhebber