computers :(

Plaats en deel hier je frustraties.
Geflitst, AX een stukkie korter, roest etc.

Moderators: Rock's, webmasters

Post Reply
q01z
Total admin
Total admin

computers :(

Post by q01z »

tsja het is weer es zover.
gister kreeg mijn pc te weinig aandacht omdat ik aan de laptop bezig was.. dus ging hij aandacht zoeken.. blauw scherm (in XP :() daarna automatische reboot (niet kunnen lezen wat er stond) en sindsdien krijg ik m niet meer aan

nu ben ik al wel zover dat het waarschijnlijk ergens op het moederbord zit.. als ik usb/audio uitzet kan ik namleijk linux gewoon weer opstarten! maar windows dus nog steeds niet :(

en hij 's nog geen jaar oud! gelukkig garantie.. maar toch!
Image

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

Garantie voor software?

of heb je echt een hardware fout?
Blauw scherm is overigen niet altijd hardware conflict he :) Kan ook komen door updaten van bepaalde drivers..

Maar klopt.. meestal helpt een kaartje in een ander slot al eens hebben.. vreemde is dat het wel gewerkt heeft.. dus dan zeg ik software!!!

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

nee tis echt ies hardwarematigs

omdat me andere besturingssystemen het dus ook niet meer deden..

t zuigt behoorlijk iig :(
Image

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Popmart »

oow houd op over computers zeg..

2 weken terug begaf mn c:\ schijf het, dus nieuwe HD kunnen kopen.
En sinds begin deze week, krijg ik soms de melding dat CPU fan niet draait, terwijl die het gewoon doet. FF tikje tegen dat ding en hij doet het weer.

Bovendien wordt mn pc altijd te warm op zolder, dus zijn de zijkanten van de kast eraf, en staat er altijd een dikke ventilator naast te draaien :lol:

Ik heb trouwens sinds gister zo'n betaald nieuwsgroepdinges....pc staat al 17 uur non-stop te draaien en in die tijd 36 GB gedownload :roll: :P

Rock's
AX super weirdo
AX super weirdo

Re: computers :(

Post by Rock's »

q01z wrote:tsja het is weer es zover.
gister kreeg mijn pc te weinig aandacht omdat ik aan de laptop bezig was.. dus ging hij aandacht zoeken.. blauw scherm (in XP :() daarna automatische reboot (niet kunnen lezen wat er stond) en sindsdien krijg ik m niet meer aan

nu ben ik al wel zover dat het waarschijnlijk ergens op het moederbord zit.. als ik usb/audio uitzet kan ik namleijk linux gewoon weer opstarten! maar windows dus nog steeds niet :(

en hij 's nog geen jaar oud! gelukkig garantie.. maar toch!

Zeikert :wink:
Image

TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Popmart: dan vangt ie veel extra stof (zijpanelen eraf), beter een casefannetje van een euro erbij prikken!

q01z: sterkte man! :(

Heb laatst een comp gehad van m'n grootouders (hoera!) die deed het niet meer. Ook flink moeite om die aan de praat te krijgen en te houden... Het is voeding (maakte geluid), moederbord of harde schijf. Voeding heb ik vervangen, hopelijk is het nu over... En anders is een nieuwe harde schijf geen slecht idee. Zelfs als ie niet stuk blijkt te zijn, aan een HDD heb je altijd wel wat :D
Kijk uit, een Cactussssss

Popmart
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Popmart »

pcrodent wrote:Popmart: dan vangt ie veel extra stof (zijpanelen eraf), beter een casefannetje van een euro erbij prikken!

Ik heb bij aanschaf 3 jaar geleden niet op de bouw van de kast gelet. Aan de voorkant zit geen mogelijkheid tot het plaatsen van een fan. En aangezien ik op zolder zit, en de wasmachine en droger er ook staan, heb ik die ventilator ernaast staan. Maar er zit inderdaad aardig wat stof volgens mij tussen. Komende week maar eens goed schoonblazen.

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

Gelukkig weinig probs, laats wel moederbord stuk gegaan ;), maar behalve dat heb ik nooit problemen, ondanks dat het 24/7 draaid.

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

ja deze stond dus vanaf de herfstvak vorig jaar (aanschaf) continu altijd 24/7 te draaien..

nu trwns es proberen te installeren op een 30gb laptop hd die ik nog had.. (en ja ik heb een verloopje daarvoor ;))
Image

Post Reply