Ik was 10 jaar geleden een van de weinige nederlanders met een mobieltje....... ik weet nu nog niet hoe alles werkt....ik heb pas wel een heuse 3310 gekocht ...... en kan sinds kort SMSen......ik doe ongeveer 3 letters per minuut
Rio97 wrote:Minder: ontbeer vrijwel elke vorm van basiskennis aan verbrandingsmotoren, auto's in het algemeen.... Gelukkig heb ik q01z zijn 06
Met Marc zijn nummer ben je r nog niet hoor!! Als hij t gerepareerd heeft heb je een goede kans hem weer te moeten bellen als je weer op weg bent
Ter illustratie van bovenstaande dan het volgende verhaal: Afgelopen maandag witte knippers erop gezet. Motorkap open, koplamp moet eraf. Nog nooit gedaan. Vond die stangetjes er veel te breekbaar uit zien, dus de dopsleutel op de boutjes aan achterkant erop gezet. Ja, dan komt de koplamp op een gegeven moment wel los. Knipper erop. Maja, hoe draai je dan de koplamp weer vast? Marc bellen; "die zitten geklikt...."
Ooh
ok!
Zoals ik al zei; enthiousiast maar weinig basiskennis
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Dan ben je een aardig tijdje bezig geweest......en dan kijkt je AX waarschijnlijk nu scheel........
De handigheid om de koplampen eraf te halen heb ik wel,.... maar de zijknipperlichten krijg ik er met geen mogelijkheid uit........ ik heb het zeker een x of 6 geprobeerd......niet te doen..... ik heb zelfs het complete zijscherm eraf gehaald om die pinkereraf te krijgen...... en dan nog wou het niet lukken....
Last edited by Rock's on SatOct01, 2005 10:16:09 AM, edited 1 time in total.
hahahahaha zonde van de mazda ik kan anders aardig sleutelen.
1* zorg voor de juiste sleutel bij het slot
2* steek de sleutel juist in het slot (kan maar op 1 manier met achtelijk veel geweld op 2 manieren)
3* draai aan de sleutel
4* het slot gaat open of dicht
moeilijk he
Last edited by tank_driver on SunOct02, 2005 11:09:11 AM, edited 1 time in total.
iedereen zeurt dat ik zo klein ben.....nou en! ik kom ook bij de grond
tank_driver wrote:hahahahaha zonde van de masda ik kan anders aardig sleutelen. 1* zorg voor de juiste sleutel bij het slot 2* steek de sleutel juist in het slot (kan maar op 1 manier met achtelijk veel geweld op 2 manieren) 3* draai aan de sleutel 4* het slot gaat open of dicht
moeilijk he
ja gelukkig breken er bij jou nooit sleutels af he JS!