kakanox wrote:ik heb een jaar of 5 aan kickboksen gedaan. echter alweer een paar jaartjes geleden
freefight vond ik niks.. gaat net ff wat te hard vind ik.. als je heel wil blijven iig.
en ik doe aan jazzdance.
Grappig, eerst kickboksen en daarna jazzdance, das wel een heel verschil.
Er is hier in oktober in nieuwegein een freefight gala en het lijkt me wel leuk om een keer een wedstrijd te vechten.
Gewoon om het een keer mee gemaakt te hebben, maar dat is nog lange termijn praat.
Wil 1 keer een gevecht doen voor mijn 27e.
Ben nu 23 dus heb nog ff
Nu met gereviseerde kop en nieuwe pakkingen.
Vaarwel olie lekkage!!!!!!!!!!!!!! :wave
jazzdance en kickboksen.. tsja.. niet te vergelijken he.. al heeft jazzdance (of eigenlijk dansen voor jongens in 't algemeen) nogal een homo-imago vaak. ik vind er echter niks mis mee... net zo min als er iets mis is met vrouwen en kickboksen.
eigenlijk vind ik het niet eens zo heel raar.. allebei ritmisch..
Heb vanavond een half lederen vulcane interieur gekocht!!!!!!!
Ben er superblij mee :wav:
Zal wel ff een foto maken als ik het erin ga zetten.
Ben echt superblij :a_smile08
geen volcane stoelen
Geen skirts
Geen bumper incl mistlichten
uhm geen benzine
en om precies te zijn heb je een AX First diesel met cat
Leuke stoelen erin
Leuk audiosetje wat netjes is weggewerkt in de style van de andere bekleding.
Joost wrote:geen volcane stoelen Geen skirts Geen bumper incl mistlichten uhm geen benzine
en om precies te zijn heb je een AX First diesel met cat Leuke stoelen erin Leuk audiosetje wat netjes is weggewerkt in de style van de andere bekleding.
Krijg nou de kl.re, ben niet echt een ax kenner zoals jullie inmiddels gemerkt hebben
Maar heb volcane instaplijsten en er zaten van de volcane logo"s onder mijn portiersloten geplakt en ook een volcane logo op mijn achterklep dus ging er vanuit dat ik een volcane had, maar jullie zullen het wel beter weten
@drake: Wat heeft het nou voor nut om al die dingen op te plakken als het een heel ander type is?
En een volcane heeft dus al een voorbumper met mistlampen, wist ik ook
nog niet
@popmart: staat vet he! en mooi die speakers ook he, ben er zelf
ook erg trots op
@glenn@NL: vind dat oude ook niet veel soeps vandaar de aanschaf van het andere interieur.
En het zit inderdaad best lekker