Adri Aarnoudse (had een AX 1.4iTGS '93 )
Moderator: webmasters
Zoals jullie in het topic van Henrico kunnen zien ben ik dus al een week ax-loos. Vanmiddag ga ik kijken bij een volvo 440tdi vanuit de redenatie, zoek het meeste comfort voor de laagste kosten. (had eigenlijk een bx tzd turbo gewild, maar daar krijg ik m'n vrouw niet in, sommige dingen weet je nou eenmaal niet van elkaar als je gaat trouwen...)
Over de volvo 440 loopt ook een forum, maar da's wel een beetje een duffe boel vergeleken met hier.
Als we ooit nog aan een tweede auto gaan, dan komt er weer een ax!
Over de volvo 440 loopt ook een forum, maar da's wel een beetje een duffe boel vergeleken met hier.
Als we ooit nog aan een tweede auto gaan, dan komt er weer een ax!
Citroën AX 1.4 TGS
Volvo 440 1.9 TD
Volvo 850 GLT 2.5 20V
Peugeot 106
Skoda Octavia
Saab 9-5
Volvo 440 1.9 TD
Volvo 850 GLT 2.5 20V
Peugeot 106
Skoda Octavia
Saab 9-5
440 saai ? zeg dat niet te snel...
http://www.tuningclubfriesland.nl/modules.php?full=1&set_albumName=440Turbo&id=01010367_G&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php voor full size...
van 2 vrienden van mij, er valt best wat leuks te maken van zo;n 440...
http://www.tuningclubfriesland.nl/modules.php?full=1&set_albumName=440Turbo&id=01010367_G&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_photo.php voor full size...
van 2 vrienden van mij, er valt best wat leuks te maken van zo;n 440...
Heb weer een auto!!! het is inderdaad een volvo 440 geworden. een tdi, leuk uitgevoerd met 15 inch lm velgen, een spoilertje en een half leren interieur. 't Rijdt geweldig moet ik zeggen. Die motor is echt fantastisch. Auto heeft alleen een afwijking naar rechts, dus morgen even uit laten lijnen.
(van internet geplukte foto, maar wel exact het zelfde)
Bedoel ook niet de auto, maar het forum ervan.
(van internet geplukte foto, maar wel exact het zelfde)
TTF wrote:440 saai ? zeg dat niet te snel...
Bedoel ook niet de auto, maar het forum ervan.
Citroën AX 1.4 TGS
Volvo 440 1.9 TD
Volvo 850 GLT 2.5 20V
Peugeot 106
Skoda Octavia
Saab 9-5
Volvo 440 1.9 TD
Volvo 850 GLT 2.5 20V
Peugeot 106
Skoda Octavia
Saab 9-5