Meegespoten bumpers
Type 3 grill ( het u'tje zeg maar)
Nieuwere wieldoppen
En verder in het interieur nog wat nieuwe dingen zoals stellende koplampen enz.
In Italie hebben ze bijna alleen maar type 3 rijden. Waarna ik elke keer een gat in de lucht sprong. Waaaaaaaah een AX! Die vervolgens allemaal op de foto moesten. Mooiste was nog de AX voor Gardaland
Heb nog getwijfeld of ik het type 3 grilletje mee zou pakken (uhm jatten) maar die Italiaanse agentjes zijn zo eng
Anouschka wrote:In Italie hebben ze bijna alleen maar type 3 rijden. Waarna ik elke keer een gat in de lucht sprong. Waaaaaaaah een AX! Die vervolgens allemaal op de foto moesten. Mooiste was nog de AX voor Gardaland
Weet niet met wie jij mee was maar mijn vriendin wilde me een hele dag niet aankijken nadat ik een Belgische politie-AX op de foto had gezet...
pcrodent wrote:Weet niet met wie jij mee was maar mijn vriendin wilde me een hele dag niet aankijken nadat ik een Belgische politie-AX op de foto had gezet...
@Anouschka: foootooo's!!
En zijn type 3 grilletjes nu standaard recht of met een bolling in het midden?
En zijn er type 3 GT's bekend? Ik heb ze standaard alleen maar op zegmaar de plaisir uitvoering gezien?
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
pcrodent wrote:Weet niet met wie jij mee was maar mijn vriendin wilde me een hele dag niet aankijken nadat ik een Belgische politie-AX op de foto had gezet...
@Anouschka: foootooo's!!
En zijn type 3 grilletjes nu standaard recht of met een bolling in het midden? En zijn er type 3 GT's bekend? Ik heb ze standaard alleen maar op zegmaar de plaisir uitvoering gezien?
@ pcrodent, ik was met mijn vriend en die keek meestal wel mee. Alleen snapte ie niet dat ik blijer werd van 1 AX in Maranello (DE Ferrari stad/dorp) dan van al die Ferrari's
@Rio97, foto's komen er binnenkort aan. Ben ze nu allemaal aan het sorteren, zijn er ruim 450 van Italie en dan nog 200 ofzo van Gent