Zijn er mensen die mij hier kunnen vertellen waar die vermeende stelschoefje zit?
Achterremtrommel foto
Moderators: denny, vtspower, webmasters
dat ronde kleine metale plaatje in het midden van de linkerkant
je ziet in ieder geval 2 dikke "schroeven" zitten en het zit boven de linker schroef
het stelschroefje is ook geen stelschroefje maar een stel nokje met kleine tandjes.
deze tandjes willen wel eens gladslijten of vol roesten.
je ziet in ieder geval 2 dikke "schroeven" zitten en het zit boven de linker schroef
het stelschroefje is ook geen stelschroefje maar een stel nokje met kleine tandjes.
deze tandjes willen wel eens gladslijten of vol roesten.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
Zijn dat de assteunen van de Lidll
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
sorry bertram, ik had het nog niet gezien
die ring, tsja daar bestaat speciaal gereedschap voor! maar dat wil je niet kopen zeker?
als je een goed punttangetje hebt, dan kan je de 2 gaatjes naar elkaar toetrekken en m er zo uithalen, steeds ff schroevendraaier ertussen zodattie niet terugspringt!
je kan dit trwns ook gewoon met kleine schroevendraaiertjes proberen, is mij ook al es gelukt.. leuk is het allerminst!
en gewoon een tangetje halen bij de praxis is denk ik het eenvoudigst..
die ring, tsja daar bestaat speciaal gereedschap voor! maar dat wil je niet kopen zeker?
als je een goed punttangetje hebt, dan kan je de 2 gaatjes naar elkaar toetrekken en m er zo uithalen, steeds ff schroevendraaier ertussen zodattie niet terugspringt!
je kan dit trwns ook gewoon met kleine schroevendraaiertjes proberen, is mij ook al es gelukt.. leuk is het allerminst!
en gewoon een tangetje halen bij de praxis is denk ik het eenvoudigst..