Kachelverlichting? Nu Kachel Zelf.. Lees Onderaan!
Moderator: webmasters
Kachelverlichting? Nu Kachel Zelf.. Lees Onderaan!
Ik hoorde dus dat er in elke AX verlichting achter de kachel zit? Bij mij is het dashbord verlicht, maar verder eigenlijk weinig (iig niet de kachel unit). Kan iemand mij vertellen hoe ik daar bij kan, wat voor lampje er in moet etc?
Last edited by FoxHunter on ThuOct20, 2005 3:05:30 PM, edited 1 time in total.
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
is dat alles :S
Klik Hier!!
Klik Hier!!
bij mij werken ze dus niet, heel stom!
Klik Hier!!
Klik Hier!!
Voor dat lichtje bij de sigarettenaansteker:
Haal de asbak eruit, en de houder waar deze in zit: 2 kruiskopschroeven.
(in deze houder zit ook een lichtje, zoals je kan zien als je hem eruit haalt)
Daarna kan je die sigarettenaansteker eruit halen; ik weet niet precies hoe ik het toen gedaan heb, maar ik geloof eerst dat schroefje achterin los gedraaid (haal wel even de spanning eraf, door de zekering eruit te halen) en daarna gewoon even prutsen (door dat gat van de asbak kan je het allemaal redelijk goed zien). Het lichtje zit verwerkt in het groene kapje wat bovenop die sigarettenaansteker zit.
Allemaal 1.2 watt (volgens mij) 12V steeklampjes
Succes ermee
Haal de asbak eruit, en de houder waar deze in zit: 2 kruiskopschroeven.
(in deze houder zit ook een lichtje, zoals je kan zien als je hem eruit haalt)
Daarna kan je die sigarettenaansteker eruit halen; ik weet niet precies hoe ik het toen gedaan heb, maar ik geloof eerst dat schroefje achterin los gedraaid (haal wel even de spanning eraf, door de zekering eruit te halen) en daarna gewoon even prutsen (door dat gat van de asbak kan je het allemaal redelijk goed zien). Het lichtje zit verwerkt in het groene kapje wat bovenop die sigarettenaansteker zit.
Allemaal 1.2 watt (volgens mij) 12V steeklampjes
Succes ermee
Bedankt ga het morgen/ overmorgen ff proberen 

Klik Hier!!
Klik Hier!!
Net even gekeken... Eerst deed mn aansteker licht het wel. nu ook niet meer. Beide lampjes eruit gehaald. Iemand enig idee welke zekering erop zit, en wat er nog meer op die zekering staat? Is alleen verlichting die niet doet, kachel zelf wel!
Klik Hier!!
Klik Hier!!
-
- AX Master Spammer
FoxHunter wrote:Net even gekeken... Eerst deed mn aansteker licht het wel. nu ook niet meer. Beide lampjes eruit gehaald. Iemand enig idee welke zekering erop zit, en wat er nog meer op die zekering staat? Is alleen verlichting die niet doet, kachel zelf wel!
Staat een hele berg op die zekering. Dus dan zou er nog veel meer moeten uitvallen.
Vervang eerst beide lampjes eens door nieuwe. Waarschijnlijk zijn ze gewoon kapot (nogal fragiele lampies).
Rob v/d G
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Xantia Activa V6
CX (die niet vonkt...)
Help
Gister weer eens een rondje gereden, tijdje geleden dat ik gereden heb.. Mijn pa heeft de AX mee naar zijn werk en ik was er niet toe in staat om er in te rijden... Zei mijn pa dat kachel het niet lekker deed.
Ik stuk gereden, kachel voluit, maar warme lucht is niet merkbaar. Het lijkt wel of de warmte die wordt gegeven, rechtstreeks uit de motorruimte komt.
Het is niet warm, gewoon lauw. Instellen van de warmte lukt ook niet helamaal. Ik weet van mijn vorige ax dat de kachel ontzettend heet werd, en dat ik deze wel netjes kon bijregelen.. Iemand enig idee??
Zekering ofzow? Zo ja welke is dat (type 2)

Gister weer eens een rondje gereden, tijdje geleden dat ik gereden heb.. Mijn pa heeft de AX mee naar zijn werk en ik was er niet toe in staat om er in te rijden... Zei mijn pa dat kachel het niet lekker deed.
Ik stuk gereden, kachel voluit, maar warme lucht is niet merkbaar. Het lijkt wel of de warmte die wordt gegeven, rechtstreeks uit de motorruimte komt.
Het is niet warm, gewoon lauw. Instellen van de warmte lukt ook niet helamaal. Ik weet van mijn vorige ax dat de kachel ontzettend heet werd, en dat ik deze wel netjes kon bijregelen.. Iemand enig idee??
Zekering ofzow? Zo ja welke is dat (type 2)
Klik Hier!!
Klik Hier!!
TTF wrote:lucht in de leiding? onlangs je koelvloeistof vervangen?
deze is idd vervangen... Maar is goed ontlucht..
@drake... Kachelradiateur waar kan ik die vinden

Klik Hier!!
Klik Hier!!
gaat hem zo ff ontluchten, moet toch nog fotos van de ecu maken 

Klik Hier!!
Klik Hier!!
Net ff ontlucht op de twee plekken die hieronder zijn aangegeven. (was al goed ontlucht, koelvloeistof zag je, en kwam er meteen uit na het starten). Helaas maakt het niets uit. De klep hoor je werken dus die is het ook niet...
De kachelradiateur misschien? Hoe kan ik dit testen? Kan iemand misschien een How to scannen uit een vraagbaak

De kachelradiateur misschien? Hoe kan ik dit testen? Kan iemand misschien een How to scannen uit een vraagbaak

Klik Hier!!
Klik Hier!!