hahaha,..tsja,.....en als je er dan wat van zegt dan trekt je moeder alle folie van de ramen.......
Toen ik nog thuis woonde werdt mijn auto als algemene auto gezien.... ook best irri...... hij was regelmatig weg,........en warmrijden....ho maar....
Zo zag mijn schoonmoeder een x mijn vader voorbij blazen met een nootgang in mijn toenmalige GTtje.....
van die schaar op de motorkap krijg ik echt de rillingen.....
Rock's wrote:Toen ik nog thuis woonde werdt mijn auto als algemene auto gezien.... ook best irri...... hij was regelmatig weg,........en warmrijden....ho maar.... Zo zag mijn schoonmoeder een x mijn vader voorbij blazen met een nootgang in mijn toenmalige GTtje.....
Dat hoeft mn moeder niet te proberen. Zij heeft namelijk de gewoonte om de koppeling in te trappen op drempels Dus hoop dat de 1.1 van mn moeder nog lang mee gaat
Haha, dit is wel gevaarlijk ja!
Gelukkig gebeurt dat niet, aangezien hij op de parkeerplaats in de straat staat. Jammer dat ze daar er alleen deuren in raggen, kinderen spelen en fietsen, etc.
Overigens weten mijn ouders dat ze zoiets echt niet moeten doen, maar dat mag ik ook niet bij m'n vaders auto
Popmart wrote:Dat hoeft mn moeder niet te proberen. Zij heeft namelijk de gewoonte om de koppeling in te trappen op drempels Dus hoop dat de 1.1 van mn moeder nog lang mee gaat
Wat is er zo slecht aan koppeling in op drempels eigenlijk dan? Nooit zo over nagedacht eigenlijk... Toen ik rijles had moest ik het doen bij hoge drempels.
Popmart wrote:Dat hoeft mn moeder niet te proberen. Zij heeft namelijk de gewoonte om de koppeling in te trappen op drempels Dus hoop dat de 1.1 van mn moeder nog lang mee gaat
Wat is er zo slecht aan koppeling in op drempels eigenlijk dan? Nooit zo over nagedacht eigenlijk... Toen ik rijles had moest ik het doen bij hoge drempels.
Ik deed dat ook een tijdje bij het lessen, maar mij werd verteld dat ik dat niet moest doen. Ik begrijp ook niet waarom je de koppeling zou indrukken. Gaat toch ook prima zonder?
Moet ik wel zeggen dat 1.1 uitzich zelf een beetje gas geeft, dus dat zal wel de reden zijn waarom mn moeder het gas induwt. Ik rem gewoon genoeg af, zodat ik er langzaam overheen kan kruipen.
Op een hoge drempel zet je um toch gewoon lekker in de 1e versnelling...
Dan ga je toch niet met de koppeling in over die drempel heen Klikt als iets voor vrouwen als ik het mag zeggen... net zoals de koppeling intrappen in bochten...
Sorry ik ga t? off topic