Full Speed Zwolle 2005 auto selectie!
Moderators: Browny, webmasters
Hierbij meld ik me aan als reserve. Ik heb er nou al zo vaak gestaan dat het misschien wel eens tijd wordt om de jonge generatie een kans te gunnen 

Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Misschien volgend jaar 

Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
-
- AX Master
Uuh... we hebben Rob GT ook nog h?.... met een groene GTI...
Verder lijkt die auto idd echt errug mooi maar om nou twee dezelfde
auto's er neer te zetten...
Dat zou wel kunnen maar dan moeten ze verdeeld worden over de twee dagen.
Dat zal nog wel aardig krapjes worden qua tijd... Maar goed...
Misschien gaat het onze noordelijke vriend wel lukken
(hope so)
Verder lijkt die auto idd echt errug mooi maar om nou twee dezelfde
auto's er neer te zetten...
Dat zou wel kunnen maar dan moeten ze verdeeld worden over de twee dagen.
q01z wrote:Joris zal m nog wel verlagen denk ik? en zn audio uit zn 5d ombouwen?
Dat zal nog wel aardig krapjes worden qua tijd... Maar goed...
Misschien gaat het onze noordelijke vriend wel lukken

Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw

FF wat uitleg .
Ten eerste vindt ik zelf dat als m,n GT op FS moet staan hij er ook echt tiptop bij moet staan , dat wil dus zeggen dat er dan nog heel wat aan moet gebeuren o.a. zwarte randen rond de ramen spuiten , roest plekjes op de deur wegwerken , helemaal poetsen en in de was zetten , binnen helemaal schoonmaken uitzuigen en poetsen enz. enz. enz.
Dat zou betekenen dat ik morgen ( vrije dag ) en a.s. zaterdag plus de zaterdag van FS alleen maar met de AX bezig ben .Op zich niet zo erg
maar m,n AX is wel hobby , dus het moet wel leuk blijven en geen verplichting worden !!! .
Zit echt nog wel in tweestrijd , het is ook wel een eer om daar te mogen staan , maar aangezien ik nu i.v.m. de planning moet beslissen ( na telefoontje van Joost ) zeer begrijpelijk natuurlijk , besloten om toch maar aftezeggen ook omdat ik na een periode van ziekte net weer bijna volledig aan het werk ben en liever even nog wat rustig aan doe .
Dus helaas SORRY maar bedankt voor de eervolle uitnodiging .
Gr Cees ( OPA-GT )
ER IS WEER EEN
. C 1

helaas wil ik hierbij mijn GT afmelden voor FS.
mijn vader heeft vandaag besloten dat het niet verstandig is om met de GT naar Zwolle af te reizen, omdat de koppakking nog lek is (of kop, iets iig) en hij geen zin heeft om me weer op te moeten halen.
en daarbij komt ook nog es dat ik heb uitgerekent dat het 65liter benzine zou kosten.. en ik heb geen geld, dus das niet slim he!
ik zal er wel zijn! maar dus zonder GT..
tis wel zonde.. exterieur en interieur eindelijk af.. de eer om er te mogen staan.. en vervolgens motorische pech
de koppakking kan ik nog wel snel vervangen, maar die cilinderkop laten reviseren voor FS wordt gewoon krap en duur..
mijn vader heeft vandaag besloten dat het niet verstandig is om met de GT naar Zwolle af te reizen, omdat de koppakking nog lek is (of kop, iets iig) en hij geen zin heeft om me weer op te moeten halen.
en daarbij komt ook nog es dat ik heb uitgerekent dat het 65liter benzine zou kosten.. en ik heb geen geld, dus das niet slim he!
ik zal er wel zijn! maar dus zonder GT..
tis wel zonde.. exterieur en interieur eindelijk af.. de eer om er te mogen staan.. en vervolgens motorische pech

de koppakking kan ik nog wel snel vervangen, maar die cilinderkop laten reviseren voor FS wordt gewoon krap en duur..

Opa, er zullen weinig mensen zijn die je auto uitgebreid gaan staan beoordelen of bekijken. Zo populair is de AX niet! Dus als je hem netjes poetst en de roestplekken niet opvallen dan is die van jou in mijn ogen perfect hoor!
Last edited by Rob GT on SunSep18, 2005 11:45:38 PM, edited 1 time in total.

Misschien heeele domme vraag... Maar wat moet je precies doen (voorbereiding, daar op Full Speed etc??) Kosten? blabla.... Ik hoor het graag!
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
Klik Hier!!