Joost wrote:Het zijn 4 bouten ipv 2 en Torx/inbus is door elkaar gebruikt.
Het melkpakidee tja waarom niet het orgineel is zo dun als wc papier (dus ook niet stevig)
Dat verschilt 2 of 4, bij Bosch injectiehuizen is het meestal 4 inbus, dit was bij mijn ZX ook zo en de BXen, ZX, AXen en Peugeot 309 met 1.4i en Bosch systeem zo, die ik op de sloop ben tegengekomen.
De Marelli dingen zitten doorgaans met 2 Torx vast.
Bij mijn ZX was de gaskleppotentiometer (scrabble ) enigzins versleten, heb toen een compleet injectiehuis van de sloop gehaald voor ?20 en deze erop gezet.
Het leukste is dat het injectiehuis wat ik op de sloop gevonden had, afkomstig was van een AX-GT type-1 uit 1989, de auto had net een ton gereden. Ruim 15 jaar oud die zooi en het werkte nog steeds perfect.