[OUD] Kevin aka kakanox (AX GT 1.6 8V '90)
Moderator: webmasters
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
Corsa van mij? een maat van me heeft een Corsa, die doet dik 240 (met zo'n 200 pk -> 2.0 16V met bewerkte cosworth kop, spaghetti, DTA computer en throttlebodies)
wat ik ga kopen.. tsja, dat houd ik simpelweg nog even voor me voor het grote publiek. kan je zeggen dat het ook 2 liter motorinhoud en 16 kleppen heeft en mooier is dan een AX, de rest houd ik nog even voor me
wat ik ga kopen.. tsja, dat houd ik simpelweg nog even voor me voor het grote publiek. kan je zeggen dat het ook 2 liter motorinhoud en 16 kleppen heeft en mooier is dan een AX, de rest houd ik nog even voor me
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX super weirdo
- Posts: 4657
- Joined: SunSep14, 2003 9:02:26 PM
- Location: Hardinxveld-Giessendam
- Contact:
kakanox wrote:Corsa van mij? een maat van me heeft een Corsa, die doet dik 240 (met zo'n 200 pk -> 2.0 16V met bewerkte cosworth kop, spaghetti, DTA computer en throttlebodies)
wat ik ga kopen.. tsja, dat houd ik simpelweg nog even voor me voor het grote publiek. kan je zeggen dat het ook 2 liter motorinhoud en 16 kleppen heeft en mooier is dan een AX, de rest houd ik nog even voor me
Kadett GSI (met calibra turbo blok)
Corsa (met calibra turbo blok)
Ford Escort Cosworth (getuned)
Ford Sierra Cosworth (2wd-4wd) (getuned)
Verder blijft er weinig over... Tenzij het een evo of wrx is, maar die kans lijkt mij zeer klein....
Freude am Fahren.
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
ik rijd er netjes mee hoor.. rustig warm rijden en 3 minuten laten draaien als ie stil staat.
bijkomend voordeel is dat er een grotere turbo op zit en die dus betrekkelijk laat opspint. bij korte ritjes rustig rijden (< 3000 r/min) en nooit meer dan half gas = de wijzer blijft stilstaan. Trap je 'm in en laat je 'm > 3500 gaan, dan vliegt de wijzer in 't rood... en ik ook
punt is dus: heb 'm dus nog niet. need more cash...
bijkomend voordeel is dat er een grotere turbo op zit en die dus betrekkelijk laat opspint. bij korte ritjes rustig rijden (< 3000 r/min) en nooit meer dan half gas = de wijzer blijft stilstaan. Trap je 'm in en laat je 'm > 3500 gaan, dan vliegt de wijzer in 't rood... en ik ook
punt is dus: heb 'm dus nog niet. need more cash...
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
ga ook nog even iets verder met de AX. heb een paar biedingen binnen en die zijn om te huilen. 1 jongen is komen kijken die wilde 1000 euro geven, dat is gewoon te weinig voor wat er allemaal aan vernieuwd is en hoe hij loopt. Ook hij vond 'm fantastisch lopen, bleef echter doorzeuren over het uiterlijk.
Er komt dus nog een likje verf op, en ik heb originele Escapade-stickers weten te bemachtigen via eBay
Mogelijk wordt ie heeeel licht zilver, soort wit met een zilver-flip, dan zie je minder spuitfouten heb ik me laten vertellen
november ga ik weer een digitale camera kopen en dan zijn er dus ook nieuwe foto's.
Er komt dus nog een likje verf op, en ik heb originele Escapade-stickers weten te bemachtigen via eBay
Mogelijk wordt ie heeeel licht zilver, soort wit met een zilver-flip, dan zie je minder spuitfouten heb ik me laten vertellen
november ga ik weer een digitale camera kopen en dan zijn er dus ook nieuwe foto's.
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM