ja dat bleek.. had ik blijkbaar overheen gekeken toen alles eraf was.. aan de andere (rechter) kant wist ik het wel, dus daar lette ik er al op.. daar is er ook iets aan gedaanbad_my84 wrote:oh ow![]()
Doorgeroest ofzow?
Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
story of a life-time.. maar goed.. morgen of volgende week ofzo krijg ik vast wel weer moed en durf ik weer verder te gaan en bijt ik weer door en komt het allemaal weer goedbad_my84 wrote:![]()
Denk je dat het bijna kaar is...
voorlopig regent het nu en is al mijn gereedschap/boormachines en haspel aan het natregenen ook mn mdf enzo trwns en me stoelen... nah alles eigenlijk he
*gezocht: GOlf of iets anders dat heel blijft.
liefst zonder roest en met Citroën logo
*
REPHRASE! ik wil een lada
maar dan wel zo'n oude.. een 1100 ofzo
vet vet vet
liefst zonder roest en met Citroën logo
*
REPHRASE! ik wil een lada
vet vet vet
-
ZX-Cruiser
- AX liefhebber

toch vanavond maar weer vol goede moed verder gegaan
ik sta versteld van mezelf eigenlijk.. mjah
ik heb gemdft! omdat ik me auto toch op een 1 of andere manier laag moet krijgen.. en ik hoop dat hij dan lekker overstuurt raakt door al dat extra gewicht achterin
ik hou van veradelijke wegligging
zoiets wordt het.. uiteraard nog afgewerkt en links/rechts hetzelfde.. en die achterste plaat compleet

zicht van binnenuit.. beetje vage foto's

vandaar dat ik me zo licht voelde in me hoofd:

ik sta versteld van mezelf eigenlijk.. mjah
ik heb gemdft! omdat ik me auto toch op een 1 of andere manier laag moet krijgen.. en ik hoop dat hij dan lekker overstuurt raakt door al dat extra gewicht achterin
ik hou van veradelijke wegligging
zoiets wordt het.. uiteraard nog afgewerkt en links/rechts hetzelfde.. en die achterste plaat compleet
zicht van binnenuit.. beetje vage foto's
vandaar dat ik me zo licht voelde in me hoofd:
vandaag weer lekker veel geklust.. heel erg ruzie gehad met de decoupeerzaag.. uiteindelijk de hoek van 45graden maar gevijlt ipv gezaagt 
en de accu is 2x leeggegaan en we hebben nog geen 2e.. dus hij zit nu weer in de oplader waardoor ik dus mijn 2e ovaaltje niet kon zagen/monteren!!!
foto's:
me vader is met mijn trein bezig.. alles aan het testen/uitzoeken.. meot ook maar ff op de foto:

huisje boompje axje

stapeltje MDF
kan ik ff voorruit!

@work

bassreflexbuizen! helaas was het kleine gat te groot.. dus dat hebben we maar dichtgekit, volgende keer beter!

mooi he?

wat een tiefus zooi!

zijkant is ook aan 1 kant af!

nu zaterdag de rechterkant nog en het laatste afwerken.. en dan alles nog bekleden!! mjah moet ik eerst iets hebben om mee te bekleden.. net trwns ff getest.. geluid is redelijk.. hele lage bass is niet zo geweldig maar midden wel en hoge tonen komen goed uit me tweeters
in de deuren moeten nog 13cm en 10cm speakers komen... en voor achter heb ik nog een setje 13cm
alleen moet ik dan een andere (4kanaals) versterker erbij hebben
ik zou ook wel 2x 10" sub achterin willen hebben.. maar ik kan niet alles he
en de accu is 2x leeggegaan en we hebben nog geen 2e.. dus hij zit nu weer in de oplader waardoor ik dus mijn 2e ovaaltje niet kon zagen/monteren!!!
foto's:
me vader is met mijn trein bezig.. alles aan het testen/uitzoeken.. meot ook maar ff op de foto:
huisje boompje axje
stapeltje MDF
@work
bassreflexbuizen! helaas was het kleine gat te groot.. dus dat hebben we maar dichtgekit, volgende keer beter!
mooi he?
wat een tiefus zooi!
zijkant is ook aan 1 kant af!
nu zaterdag de rechterkant nog en het laatste afwerken.. en dan alles nog bekleden!! mjah moet ik eerst iets hebben om mee te bekleden.. net trwns ff getest.. geluid is redelijk.. hele lage bass is niet zo geweldig maar midden wel en hoge tonen komen goed uit me tweeters
in de deuren moeten nog 13cm en 10cm speakers komen... en voor achter heb ik nog een setje 13cm
alleen moet ik dan een andere (4kanaals) versterker erbij hebben
ik zou ook wel 2x 10" sub achterin willen hebben.. maar ik kan niet alles he
-
tank_driver
- AX Master

Wooo ik let weer heel eventjes niet op en meteen 50 reacties erbij en een hoop nieuws... 
Blij te horen dat ie het weer doet! (zonde van het krikpunt maar dat vind ik persoonlijk een "kleine tegenvaller" vergeleken bij het weer rijdend krijgen na al die motor-ellende)
En hij ziet er nog erg vet uit ook vind ik! Tijdje geen foto's meer gekeken denk ik maar dat zwart-met-rood staat m erg goed en die rooie stoelen erbij maken er helemaal een mooi doorkijkje van.
Super gedaan hoor! Hoop 'm binnenkort een keer in het echt te mogen aanschouwen (maar wanneer is een beetje een verrassing... dat vervelende studeergedoe maakt het wel erg druk voor me
)
Blij te horen dat ie het weer doet! (zonde van het krikpunt maar dat vind ik persoonlijk een "kleine tegenvaller" vergeleken bij het weer rijdend krijgen na al die motor-ellende)
En hij ziet er nog erg vet uit ook vind ik! Tijdje geen foto's meer gekeken denk ik maar dat zwart-met-rood staat m erg goed en die rooie stoelen erbij maken er helemaal een mooi doorkijkje van.
Super gedaan hoor! Hoop 'm binnenkort een keer in het echt te mogen aanschouwen (maar wanneer is een beetje een verrassing... dat vervelende studeergedoe maakt het wel erg druk voor me
Kijk uit, een Cactussssss