je moet gewoon naar een audio winkel gaan en gaan luisteren en alle menuutjes doorlopen enzo. Dan kom je er vanzelf achter wat je het mooiste meest praktische etc etc vind.
Heey het is dat wel een 106 maar er zit hetzelfde hartje in hoor.
Ik ben eruit, en er is een radio besteld. Het is de Pioneer DEH- 7700MP
Waarom? Gewoon, ziet er strak uit, en heeft veel aansluitingen voor in de toekomst. Ik heb ook eventjes geluisterd, en hij klonk gewoon super ten opzichte van de andere twee. Heb ook even Allpine geluisterd, was echt strak! Het is dat ik het model ietsjes minder vind, en de gene die ik zag toch iets boven mijn budget zat, maar goed.. De rest volgt nog!
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link! Klik Hier!!
1.4deetje wrote:Is een pioneer 4700 niks voor jou, Foxhunter? Een leuk simpel radiootje voor weinig, 149,- bij ron volgens mij. Heb je gelijk alweer wat extra centen voor de rest van de instal
Even een kleine tip mijnerzijds heren, mits u een credit card heeft!!!
Ik heb mijn JVC (met 12 cd wisselaar die MP3 afspeelt) via internet in duitsland gekocht bij Technikdirekt.
Dit kan h??l veel centjes schelen.... ik was ?100 voordeliger uit terwijl dit model in nederland niet eens verkrijgbaar was met mp3 compatibiliteit. Hier alleen ouderwets voor alleen gewone cd's en dan nog 100 duurder.
Zeer betrouwbaar, had het apparaat keurig aan huis geleverd in 1 week.
Prijsvoordelen hangen enigszins af van het type apparaat natuurlijk.
1.4deetje wrote:Is een pioneer 4700 niks voor jou, Foxhunter? Een leuk simpel radiootje voor weinig, 149,- bij ron volgens mij. Heb je gelijk alweer wat extra centen voor de rest van de instal
.
Zeer betrouwbaar, had het apparaat keurig aan huis geleverd in 1 week. Prijsvoordelen hangen enigszins af van het type apparaat natuurlijk.
Alleen 1 prob, garantie, en daar is pioneer heel vervelend mee, plus met afleveren word het 240, bij rdv kost hij 250 ok dan moet je hem zelf halen maar het verschil is me net te weinig om dan te zeggen haal hem uit duitsland vandaan, sommige dingen zijn in duitsland echter wel veeel goedkoper.
Ik heb hem uiteindelijk voor 239, met verzendkosten. Hij koste incl btw 232 euro. Deze kerel haald partijenweg uit Duitsland, maarja daar zit ik niet meej. Je kan het ook afhalen, het is coolsound.nl in zwolle!
Carmedia zei dat ze meestal wel onder de prijs wouden zitten (zij boden hem aan voor 255), maar zelfs hij kon dat niet! Aangezien het dus partijenhandel was zij hij..
Verder heb ik gewoon garantie. Niet goed, terug naar Zwolle, zij zorgen voor de rest..
@1.4 deetje! Nu zal ik maar snel keer langskomen he haha
Ik ben echt heel tevreden over mijn nieuwe auto radio! Er zit een prima geluid in, echt fantasich. Nu had ik twee goeie JBL speakers (70 watt RMS)waarvan eentje de geest heeft gegeven.
Mijn eisen voor mijn achterspeakers.. Ik zoek twee goeie achterspeakers met VEEL bass, helder geluid, een setje dat er tegen kan wanneer de volume knop een beetje opengedraaid word! (beetje normale prijsklasse)
Hebben jullie enig idee wat aan mijn eisen voldoet? Ik hoor het graag!
Precies...het enige wat ik hoor kraken / rammelen zijn de achterpaneeltjes waar de speakers inzitten (die naast de achterbank) en de rest van het kunststof in mn AX
Huidige: Renault Clio Campus 1.2 16v Sport ('06) Ex: Citroën AX 1.1i Volcane ('95), Renault Mégane Coupé 1.9 DTI Sport ('00)
He fox, heb je al een fatsoenlijke versterker dan?
Voor speakers met een forse bass zou ik echt de jbl t595 limited edition nemen.
Deze speakers kunnen echt snoeihard mits juist afgesteld natuurlijk Het is dan alleen echt noodzakelijk een goeie versterker erop te zetten.
Deze speakers hebben een rms vermogen van 150 watt!!! en een max vermogen van 300watt.
Bij mij gaan ze op een jbl gto 2000 versterker van 2x 75 watt rms en ze kunnen dan in een ax kofferbak echt de bass van een kleine sub produceren
Nu met gereviseerde kop en nieuwe pakkingen.
Vaarwel olie lekkage!!!!!!!!!!!!!! :wave
1.4deetje wrote:He fox, heb je al een fatsoenlijke versterker dan? Voor speakers met een forse bass zou ik echt de jbl t595 limited edition nemen. Deze speakers kunnen echt snoeihard mits juist afgesteld natuurlijk
T595 zijn basskanonnen, maar daar is de sub voor, en het nadeel van de T595 is dat ze enorm koud en kill klinken, leuk voor de bass en ze gaan hard maar that's it kwa klank waardeloos. in mijn ogen zijn ze zwaar overpriced/overgewaardeerd. Maar als het hard moet gaan en het maakt je geen drol uit hoe het klink dan kan het je ding zijn.
behalve op klank gebied maakt deze ook kwa bass gehakt van de jbl, infeite is het gewoon een composet in de vorm van een ovaaltje met een loskoppelbare softdome tweeter , ipv van een coaxiale speaker met plastic tweeters wat waardeloos is voor de geluidskwaliteit.