Najaars meeting met CCR (30sept-2okt)

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Locked
FoxHunter
AX Master
AX Master

Najaars meeting met CCR (30sept-2okt)

Post by FoxHunter »

Hey Luitjes,

Ik las dit op het citroen forum!

erik wijngaarden wrote:

Code: Select all

Hoi Erik en anderen,

Als het jullie leuk lijkt kan de meeting plaatsvinden in het weekend van 30 sept-2okt en dan gewoon bij/tijdens het CCR Haventreffen te Rozenburg. Dit is een schitterende lokatie (bij Rotterdam) met aan weerszijde water en een heuse stormvloedkeerring. Je zit tegenover Hoek van Holland en de Maasvlakte aan de andere kant.
Dus ben je het Citro?ns bekijken zat kun je overgaan op bootjes kijken Wink

Het voordeel hiervan is dat er dan niets meer geregeld hoeft te worden en dat er al een hoop Citro?ns zijn. Er is daar verder een grote feestent, een (snack)bar en toiletten. De mensen kunnen kiezen of ze dan een dag of drie dagen blijven. In het laatste geval kost het kamperen dan wel 8 euro per auto (dus niet pp). Dit is inkl. 2 dagen gratis ontbijt en koffie en thee. Dagbezoek is gratis. Op zaterdag avond is er een loterij in de tent. Verder is er geen programma behalve dat je hier en daar wat onderdeltjes/modelletjes kan kopen.

Sleutelen is daar niet echt de bedoeling omdat het aangewezen natuurgebied is.

Ik hoor wel of dit iets is danwel of jullie hier oren naar hebben...Wink

Oja...kijk voor foto's om een indruk te krijgen op http://www.citroenclubrijnmond.tk bij CCR Haventreffen.

dit gaan we dus doen. deponeer in dit topic je aanmeldingen en dergelijke.

Wie gaat hier ook naartoe? Misschien leuk om met een groepje op de zaterdag te rijden ofzow!
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!

ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**

Glenn@nl
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Glenn@nl »

Ja misschien is het wel een idee om er heen te gaan met een aantal.
Even de AX vertegenwoordigen daar!
r zijn er van hier toch ook een aantal die actief zijn op het algemene
citroen-forum.nl

en als we op de zondag gaan ben ik er ook wel bij denk.

Locked