[/url]Moderator: webmasters

[/url]Onze buren worden inderdaad weleens met gefronsde wenkbrauwen waargenomen ja...master-arnie wrote:Whaha, blijft bezig jij! Je buren zijn vast blij met je!
Citrofiel? Moi?q01z wrote:verrekte citrofiel!
Als jij een leuke boerderij ergens in midden-frankrijk met +/- 5 hectare land, 10 slaapkamers, 2 grote schuren en een hele ruime leefkeuken weet....bad_my84 wrote:Lol, wordt het niet eens tijd om een museum te kopen?
Kunnen ze allemaal droog staan
Maak ik hier taalkundig uit op dat jij denkt dat ik een portemonnaie heb??q01z wrote:een Citrofiel in hart/nieren en portomonnai helpenmmmm
Deze auto is jarenlang in dienst geweest bij een bedrijf dat (geloof ik) iets in luchtsystemen doet. Weet niet precies wat, luchtverversing, afzuiging of zoiets.Rio97 wrote: Waar komen trouwens die vrolijke kleuren van Witje vandaan? Was dat een actiemodel van Citroën of is deze van een bedrijf geweest?
Tja, dan moet dus eerst iemand die goedkope franse boerderij ergens in de Comte of de franse Pyrene?en, met 5 ha. land etc. etc. voor ons vinden. Wij proberen die vervolgens te kopen, beginnen onze beoogde "Stichting Realisatie" ?n organiseren het eerst daaropvolgende voorjaar (paasvakantie ofzo) de 1st Internationale AX-Club Meeting (Premier Assembl?e International du Citroën AX).FoxHunter wrote:Die frankrijk meeting he, wanneer kunnen we die echt verwachtenPuik werk man, echt waar.. De rode damen vind ik toch wel heel sexy!