ik heb voor zo ver ik weet niet een '3 'delige' stekker... maar ik kijk morgen toch nog even voor je ben namelijk net terug van vakantie..Joost wrote:effe stomme vraag idee?
kan jij de ecu van de 106 van ttf niet even lenen om te testen?
mogelijk heeft die de goede aansluiting en weet jij zeker wat voor ecu je nodig hebt.
Peter (GT 1.6 16v + BMW E30 325i cabrio)
Moderator: webmasters
Ik heb al een tijdje niks meer van me laten horen, maar nu dus ff een kleine update:
De Chic heeft afgelopen weekend nieuwe draagarmen en uitlaat (van kat tot einddemper) gekregen, en gaat binnenkort voor de APK. Ook heb ik eindelijk de gele koni's gemonteerd.
De 16v is op een paar kleinere dingen na klaar. Het plastic buisje die op de vorige pagina stond heeft me wat zorgen bezorgd, maar dat is dankzij de plaatselijke Peugeot-dealer opgelost. Volgens de Citroën dealer moest ik 3 buisjes bestellen a ?35,- omdat ik het chassisnummer van de auto (saxo) niet kon geven. Bij de Peugeotdealer bestellen ze in 1(!) keer het goeie deel en dat kost me maar ?12,-. Verder miste ik de bouten voor het monteren van de versnellingsbak aan de motor, maar die zijn inmiddels ook binnen. Verder heeft TTF mij geholpen aan een oliekoeler, die ga ik binnenkort maar eens ophalen.
Nog te doen:
- ECU plaatsen (binnenkort komt er een andere die wel past, geregeld via verkoper van het blok)
- Koelsysteem aansluiten
Ik heb inmiddels echt goede hoop dat het voor FS Zwolle klaar is
De Chic heeft afgelopen weekend nieuwe draagarmen en uitlaat (van kat tot einddemper) gekregen, en gaat binnenkort voor de APK. Ook heb ik eindelijk de gele koni's gemonteerd.
De 16v is op een paar kleinere dingen na klaar. Het plastic buisje die op de vorige pagina stond heeft me wat zorgen bezorgd, maar dat is dankzij de plaatselijke Peugeot-dealer opgelost. Volgens de Citroën dealer moest ik 3 buisjes bestellen a ?35,- omdat ik het chassisnummer van de auto (saxo) niet kon geven. Bij de Peugeotdealer bestellen ze in 1(!) keer het goeie deel en dat kost me maar ?12,-. Verder miste ik de bouten voor het monteren van de versnellingsbak aan de motor, maar die zijn inmiddels ook binnen. Verder heeft TTF mij geholpen aan een oliekoeler, die ga ik binnenkort maar eens ophalen.
Nog te doen:
- ECU plaatsen (binnenkort komt er een andere die wel past, geregeld via verkoper van het blok)
- Koelsysteem aansluiten
Ik heb inmiddels echt goede hoop dat het voor FS Zwolle klaar is

Vandaag ben ik aan het passen en meten geweest om de radiateur een plekje te geven. Doordat het 16v blok behoorlijk groter is paste het niet meer op diezelfde plek. Na een stukje weggeslepen te hebben zit ie nu aan de andere kant:

Hij hangt nog aan tie wraps, een dezer dagen zal ik er beugeltjes voor maken
Verder nog even aan het prutsen geweest met de Morettes, kijken of ik het passend kan krijgen:

M'n digicam is spoorloos, dus bij deze foto's van mn telefoon
En een passende ECU is inmiddels ook onderweg


Hij hangt nog aan tie wraps, een dezer dagen zal ik er beugeltjes voor maken
Verder nog even aan het prutsen geweest met de Morettes, kijken of ik het passend kan krijgen:

M'n digicam is spoorloos, dus bij deze foto's van mn telefoon
En een passende ECU is inmiddels ook onderweg

HAHAH. Wie hangt daar nou zn radiateur
Slangen gaan passen. En je kan het beste aan de onderkant 2 stripjes met een gat erin lassen en dan bovenin ook maar dan met boutjes dan kan je hem heel netjes vervangen. Zal eens kijken of ik nog een foto heb want dit zou ik zelf geeneens begrijpen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Ik begrijp je wel SanderSander wrote:HAHAH. Wie hangt daar nou zn radiateurSlangen gaan passen. En je kan het beste aan de onderkant 2 stripjes met een gat erin lassen en dan bovenin ook maar dan met boutjes dan kan je hem heel netjes vervangen. Zal eens kijken of ik nog een foto heb want dit zou ik zelf geeneens begrijpen.
En das ook precies wat er gebeuren gaat (weet alleen nog niet of we dat gaan lassen of op een andere manier vastzetten)
Wel goed om te horen dat de slangen nog passen

-
kevin.broke
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
racingcare...?Sander wrote:HAHAH. Wie hangt daar nou zn radiateurSlangen gaan passen. En je kan het beste aan de onderkant 2 stripjes met een gat erin lassen en dan bovenin ook maar dan met boutjes dan kan je hem heel netjes vervangen. Zal eens kijken of ik nog een foto heb want dit zou ik zelf geeneens begrijpen.
Echt mooi gewoon, die lichten met morettes en die motorkap die erover heen valt, super!
Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
ik heb mijn oude morettes gebruikt, waarvan van de achterkant de bevestigingspunten verdwenen zijn. Als je dan de lampen zover mogelijk terug zet past het net onder de booskijkers. Om m'n goede morettes te gebruiken zal ik het een en ander moeten wegslijpen om plaats te maken.Figuur wrote:Hey peter, hoe heb je dat gedaan met die morettes? Heb je een stukje van de morettes afgehaald aan de voorkant. Of heb je wat van de achterkant gehaald. Of een aanpassing aan de auto zelf?
Alvast bedankt

Met dank aan de Peugeot dealer voor het koelwaterbuisje
Zojuist gemonteerd:

Plaatwerk rechtgebogen om ruimte te maken voor de poelie van de dynamo: (vraagje aan de kenners, zou dit genoeg ruimte zijn?)

Een passende ECU gevonden

Allemaal slangetjes:

Draden, draden en nog meer draden

Deels zijn de draden en stekkertjes uitgezocht, maar het zijn er zoveel
Hopen dat het goedkomt, en dat er geen startblokkering op de ECU zit....

Plaatwerk rechtgebogen om ruimte te maken voor de poelie van de dynamo: (vraagje aan de kenners, zou dit genoeg ruimte zijn?)

Een passende ECU gevonden

Allemaal slangetjes:

Draden, draden en nog meer draden

Deels zijn de draden en stekkertjes uitgezocht, maar het zijn er zoveel

Vetjes

Gratis geld verdienen? Meld Je Aan Op Onderstaande Link!
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**
Klik Hier!!
ALS DE AX NIET RIJD, **Sta Op, En (S)Loop**




